تشکیل جلسه کمیسیون روابط عمومی بانک های دولتی در بانک ملی ایران/ تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران ری از خدمات بانک ملی ایران

نمایه بانک : جلسه کمیسیون روابط عمومی بانک های دولتی به میزبانی بانک ملی ایران برگزار شد. بنیاد شهید و امور ایثارگران ری از خدمات بانک ملی ایران به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تقدیر و تشکر کرد.
  • سه شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 21:33
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی، در ابتدای این جلسه که با حضور ۱۳ عضو برگزار شد، دکتر حبیب الله رشید ارده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران با تاکید بر این که کار در حوزه روابط عمومی با چالش های زیادی مواجه است، گفت: روابط عمومی پیچیدگی های زیادی دارد و مدیران این حوزه به خصوص در بانکها باید برای موفقیت از تکنیک ها و تخصص های ویژه ای بهره مند باشند .
وی افزود: زمان شناسی در امور روابط عمومی بسیار مهم است و روابط عمومی باید در داخل و خارج سازمان، مدافع سازمان باشد.
در ادامه این جلسه، هر یک از اعضا دیدگاه های خود را پیرامون مسائل روز حوزه روابط‌ عمومی بانک ها بیان کردند. در پایان نیز اعضای کمیسیون روابط عمومی بانک های دولتی از موزه بانک ملی ایران که به تازگی افتتاح شده است، بازدید کردند.

تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران ری از خدمات بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی، بنیاد شهید و امور ایثارگران ری از خدمات بانک ملی ایران به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تقدیر و تشکر کرد.
حسین نصر اله معاون مدیر کل و بنیاد شهید و امور ایثارگران ری در دیدار با افشین کاظمی رئیس اداره امور شعب جنوب تهران با تقدیم لوح تقدیر به وی، از خدمات بانک ملی ایران تجلیل کرد.
رئیس اداره امور شعب جنوب تهران در این دیدار گفت: عزت و سربلندی ملت ایران مدیون خون شهدا و از خود گذشتگی خانواده های شهدا و ایثارگران است.
وی افزود: بزرگترین افتخار کارکنان بانک ملی ایران، اعلام رضایت خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران از عملکرد آنها است.
لازم به ذکر است در این دیدار حاج حسین ملکی، پدر شهیدان مهدی و مصطفی ملکی به نمایندگی از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران حضور داشت.

ثبت نظر

ارسال