اشتغال زایی در اولویت پرداخت تسهیلات بانک ملی ایران/ اختلال در تعداد محدودی از "ملی کارت ها"/ درخشش کهن ترین بانک در نوین ترین رسانه ها

نمایه بانک : بانک ملی ایران در پنج ماهه ابتدای امسال، بالغ بر شش هزار و 860 فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی به نهادهای حمایتی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.
  • سه شنبه 25 مهر 1396 ساعت 2:35

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ،  تا پایان مردادماه سال جاری 955 میلیارد و 392 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه پس انداز اشتغال در شش هزار و 869 فقره از سوی بانک ملی ایران پرداخت شده است.

پرداخت پنج هزار و 79 فقره تسهیلات خوداشتغالی به ارزش 715 میلیارد و 652 میلیون ریال و 309 فقره تسهیلات مشاغل خانگی به ارزش 19 میلیارد و 885 میلیون ریال، بخشی از تسهیلات پرداخت شده بانک به کمیته امداد امام خمینی (ره) در این مدت بوده است.

همچنین 819 فقره تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی به ارزش 95 میلیارد و 440 میلیون ریال، 102 فقره تسهیلات مشاغل خانگی بهزیستی به ارزش شش میلیارد و 635 میلیون ریال و 557 فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش 117 میلیارد و 670 میلیون ریال اعطا شده است.

110 میلیون ریال تسهیلات هم در بخش مشاغل خانگی بنیاد شهید تخصیص یافته است.


 اختلال در تعداد محدودی از "ملی کارت ها"

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بانک ملی ایران در پی اختلال ایجاد شده در تعداد محدودی از ملی کارت ها بدلیل قدیمی و ساده بودن رمزها اطلاعیه ای را به این شرح صادر کرد.

در پی تاکیدات بانک مرکزی کلیه بانک های کشور موظف شدند در راستای حفظ امنیت حساب مشتریان، کارتهای دارای رمز دوم قدیمی و ساده را جهت الزام به امنیت بیشتر و ممانعت از ایجاد مشکلات آتی مسدود کنند .

صاحبان ملی کارت های مسدود شده برای رفع این مشکل  کافیست به نزدیکترین خودپرداز بانک ملی مراجعه و با تغییر رمز اول و دوم ، کارت خود را فعال نمایند .

درخشش کهن ترین بانک در نوین ترین رسانه ها


به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بانک ملی ایران که در استفاده از ظرفیت رسانه های نوین پیشتاز است، رتبه سوم استفاده از تلگرام را در میان بانک های کشور کسب کرد.

بر اساس خلاصه گزارش آنالیز فعالیت بانک های کشور در شبکه های اجتماعی که توسط دپارتمان آنالیز شبکه های اجتماعی بانکتاک تحت نظارت بانک مرکزی منتشر شده است، بانک ملی ایران طی سه ماهه دوم امسال حایز رتبه سوم در استفاده از رسانه اجتماعی تلگرام شد.

بانک ملی ایران در رتبه بندی قبلی مقام هجدهم را کسب کرده بود که با توجه به تغییرات ساختاری ایجاد شده در بخش روابط عمومی، توانست رتبه خود را 15 پله ارتقا دهد.

همچنین عملکرد شش ماهه ابتدای امسال نشان می دهد که تعداد کاربران کانال تلگرام بانک ملی ایران افزایش یافته و در پایان شهریور ماه به 29 هزار و 988 کاربر رسیده است.

کانال تلگرام بانک ملی ایران به نشانی Bankmelli_ir@ از حدود دو سال پیش علاوه بر اطلاع رسانی خدمات بانکی و ارایه نکات و هشدارهای امنیتی، در زمینه آموزش مفاهیم بانکی نیز فعالیت مستمر دارد.

همچنین بانک ملی ایران با نگاه ویژه به بهره گیری از رسانه های نوین، در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز با نام کاربری bankmelli1307 فعالیت رسمی دارد.

کانال رسمی بانک ملی ایران در سایت آپارات (سرویس اشتراک ویدئو) https://www.aparat.com/BankMelli می باشد.

علاوه بر این بانک ملی ایران در جهت حمایت از استارت آپ های ایرانی و به منظور تکمیل سبد محصولات خود و ارائه خدمات بر اساس نیازهای روز مشتریان به پیام رسان بومی بله پیوسته است تا به روز ترین خدمات را در ایده آل ترین بسترها در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.

این پیام رسان با قابلیت نصب بر روی گوشی های دارای سیستم عامل "Android" و "ios" در لینک  http://bmi.ir/landing/bale قابل دسترسی و نصب است. کانال بانک در این پیام رسان نیز با آدرس  @Bankmelli_ir  قابل دسترسی می باشد.



ثبت نظر

ارسال