ابلاغ طرح "جشنواره پایانه های فروشگاهی" بانک ایران زمین

نمایه بانک : طبق اعلام روابط عمومی بانک ایران زمین، "طرح جشنواره پایانه های فروشگاهی"، برای تمامی دارندگان و علاقمندان به تهیه پایانه های فروشگاهی بانک ایران زمین ابلاغ شد. مدت زمان شروع و خاتمه طرح سه ماه (از تاریخ 01‏/11‏/97 لغایت 31‏/01‏/98) و بسته ای تشویقی در طرح این جشنواره "کارت هدیه" و "جایزه ویژه پذیرندگان" خواهد بود.
  • دوشنبه 1 بهمن 1397 ساعت 12:0

تهیه و تنظیم خبر: نازیلا محمدی

به گزارش نمایه بانک ، بانک ایران زمین از اهداف برگزاری این جشنواره را ؛ " کاهش هزینه‌ها و بهبود خدمات در حوزه ابزار پذیرش پایانه فروش" ، " تبدیل پذیرندگان بالفعل به پذیرندگان وفادار با برگزاری جشنواره و بهبود عملکرد دستگاه ‌های پایانه فروش" ، " ترغیب و تشویق پذیرندگان برای افزایش تراکنش و مانده سپرده متصل به دستگاه پایانه فروش"، " بازاریابی مراکز پر‌فروش و پر‌تراکنش در صنوف مختلف "، " اجرای طرح تسهیم پایانه‌ ها به شعب و شروع نظارت شعبه‌ای به پذیرندگان" و " نظارت دقیق بر نحوه فعالیت شرکت‌ های PSP طرف قرارداد" اعلام کرد.

 

کلیات این طرح " شناسایی دستگاه های صفر و کم ‌تراکنش از طریق سامانه جامع پایانه های فروشگاهی (pos.izbank.ir) و داشبورد مدیریتی (BI) " ، " جمع‌آوری دستگاه‌های دارای رسوب سپرده کمتر از 50 میلیون ریال ( مجموع سپرده های مشتری) " ، " ترغیب مشتریان هدف به افزایش میانگین سپرده به میزان حداقل 50.000.000 ریال در هر ماه " و " ترغیب مشتریان هدف به افزایش گردش مالی (تراکنش) دستگاه به میزان حداقل 300.000.000 ریال در هر ماه" شناسایی و تعریف شده است.

 

جوایزی که برای برندگان طرح پایانه های فروشگاهی مشخص و در نظر گرفته شده است عبارتند از:

جوایز طرح

مبلغ (ریال)

مبلغ کل (ریال)

کارت هدیه – 400 عدد

5.000.000

2.000.000.000

کارت هدیه – 800 عدد

2.500.000

2.000.000.000

30 جایزه ویژه پذیرندگان

100.000.000

3.000.000.000

 

همچنین روابط عمومی بانک ایران زمین متذکر شده است که ؛ پذیرندگانی که حداقل شرایط ذیل را داشته باشند در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد:

  1. رسوب ماهانه سپرده به میزان 50.000.000 ریال برای شرکت در قرعه کشی الزامی بوده که معادل کسب حداقل 100 امتیاز می‌باشد.

* به ازای هر 1 میلیون ریال افزایش در موجودی سپرده 2 امتیاز محاسبه و لحاظ می‌شود.

2.گردش مالی ماهانه دستگاه  برای شرکت در قرعه کشی به میزان 300.000.000 ریال ( روزانه حداقل ده میلیون ریال ) الزامی بوده که معادل کسب حداقل 300 امتیاز در گردش مالی می‌باشد.

*به ازای هر 1 میلیون ریال افزایش در گردش مالی  1 امتیاز محاسبه و لحاظ خواهد شد.

نکته قابل توجه آنکه؛ نحوه محاسبه امتیاز، براساس مجموع میانگین امتیازات ماهانه کسب شده توسط هر پذیرنده در 2 بخش رسوب سپرده و گردش مالی دستگاه در طول دوره جشنواره می‌باشد.

گفتنی است در طرح فروشگاهی ابلاغ شده جدید ، شرح وظایف واحدهای سازمانی همکار اعلام شده و هر کدام از واحد ها موظف است همکاری لازم را در زمینه های مورد نیاز و اعلام شده انجام دهند.

بانک ایران زمین با اعلام وظایف هر کدام از واحدهای مرتبط با این طرح ، از وظایف "نمایندگان مدیریت‌های امور تحقیق و توسعه و امور بانکداری مدرن"  را ؛ " تعیین شاخص دستگاه‌های صفر و کم‌تراکنش " ، " آموزش به نمایندگان منتخب معرفی شده از سوی مدیریت های شعب استان در خصوص جداول کارمزدی و نحوه استخراج اطلاعات از سامانه جامع پایانه‌ های فروشگاهی (pos.izbank.ir) و داشبورد مدیریتی (BI) " ، " محاسبه و تخصیص کارانه بر اساس عملکرد " ، " ایجاد شبکه تلگرامی " و " نظارت بر عملکرد شرکت‌های PSP طرف قرارداد و جمع‌آوری دستگاه‌ های صفر و کم ‌تراکنش اعلامی از نماینده مدیریت امور شعب استان و تهران " اعلام کرده است. 

 

همچنین طبق همین اعلام  از وظایف " نمایندگان مدیریت های امور شعب استان ها " ؛ "شرکت در دوره‌های آموزشی" ، "آموزش و انتقال اطلاعات مربوط به شبکه بازاریابی به نمایندگان شعب تحت‌ الامر "، " دریافت گزارشات روزانه از نمایندگان منتخب شعب "،  " برگزاری جلسات حضوری به صورت هفتگی با نمایندگان شعب به منظور بررسی شرایط " ، " پیگیری مشکلات و رفع آنها " ، " اعلام دستگاه های صفر و کم‌ تراکنش به نماینده مدیریت امور بانکداری مدرن برای جمع‌ آوری " و " ارائه گزارش عملکرد به صورت هفتگی به نماینده مدیریت امور تحقیق و توسعه بر اساس فرمت تعریف ‌شده " می باشد.

 

به گفته مقام مسئول در بانک ایران زمین، در جهت هر چه بهتر انجام شده این طرح ، وظایف چندگانه زیر شامل ؛ "بررسی وضعیت دستگاه‌های پایانه فروش شعبه از طریق سامانه جامع پایانه‌های فروشگاهی (pos.izbank.ir) و داشبورد مدیریتی (BI) " ، " شناسایی دستگاه‌های صفر و کم تراکنش و دارای وضعیت مطلوب بر اساس شاخص‌های اعلامی " ، " تماس تلفنی و مراجعه حضوری مستمر به منظور معرفی طرح پذیرندگان به مشتریان و تشویق به کارکرد بیشتر " ، " بررسی مشکلات پذیرندگان و دستگاه‌ها و در صورت لزوم عکس‌برداری از دستگاه و ارائه گزارش به نماینده مدیریت امور شعب استان " ، " مراجعه حضوری به پذیرندگان از ساعت 13 به بعد " ، " در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه‌ها علیرغم پیگیری، اعلام به نماینده مدیریت امور شعب استان و تهران برای جمع‌آوری دستگاه " ، " نصب اپ موبایلی (همراه بانک) و ارائه رمز برای پذیرندگان در هر مراجعه حضوری و تشویق به کارکرد بیشتر" و " ارائه گزارشات عملکرد بصورت روزانه به نماینده مدیریت شعب استان بر اساس فرمت تعریف شده " برای " نماینده شعب" در نظر گرفته شده است.

 

طبق همین اعلام در این طرح فروشگاهی، "مدیریت امور مهندسی نرم افزار"، وظیفه " استخراج اطلاعات پذیرندگان و محاسبه کارکرد دوره‌ ای برای اطلاع رسانی در باشگاه مشتریان " ، " طراحی پلتفرم تسهیم پایانه‌ ها به شعب و ارائه گزارش هفتگی به شعب و محاسبه تغییرات گروهی پذیرندگان " ، " آماده‌سازی نرم‌افزار و بسترهای لازم برای برگزاری قرعه‌ کشی در پایان دوره " ، " فراهم کردن امکان مشاهده امتیاز هر پذیرنده از طریق سامانه باشگاه مشتریان (club.izbank.ir)" و " آماده‌ سازی داده‌ های مربوط به پیامک جدول مشتریان هدف و ارسال به مدیریت امور بانکداری مدرن " را بر عهده دارد.

 

گفتنی است ؛ در راستای هر چه بهتر برگزار شدن طرح فروشگاهی اعلام شده توسط این ابلاغیه " اداره روابط عمومی" وظیفه ی " اطلاع ‌رسانی ، تبلیغات و چاپ موارد مورد نیاز شامل ارسال پیامک، بروشور و اطلاع رسانی عمومی به پذیرندگان در شبکه‌های اجتماعی، ساخت موشن و محل‌های تبلیغی بانک" ، " ارسال پیامک به مشتریان هدف براساس محتوای دریافت شده از مدیریت امور بانکداری مدرن" _(در پیامک ارسالی جهت معرفی محصول می بایست نام و نام خانوادگی مشتری قید گردد)_  و  " برگزاری مراسم قرعه‌کشی " را برعهده خواهد داشت.  

 

به اعلام بانک ایران زمین در راستای تحقق این ابلاغیه " مدیریت امور تحقیق و توسعه و مدیریت امور بانکداری مدرن " لازم است تا بر موارد ذیل نظارت اعمال نماید:

  1. نظارت بر عملکرد شرکت های PSP طرف قراداد و جمع‌آوری دستگاه‌های صفر و کم‌تراکنش
  2. بررسی عملکرد مدیریت های شعب و ارائه گزارش به مدیریت ارشد بانک
  3. ارزیابی عملکرد و محاسبه پاداش
  4. تولید محتوای پیامک مشتریان هدف توسط مدیریت امور بانکداری مدرن و ارائه به اداره روابط عمومی

 

*گفتنی است ؛ با توجه به موارد مطروحه انتظار می رود، کلیه شعب و واحدهای سازمانی ذیربط، قبل و در حین اجرای طرح فوق الذکر، نهایت تلاش و مساعی خود را در جهت بهبود عملکرد دستگاه‌های پایانه فروش به کار گیرند. ضمناً، در صورت وجود هرگونه سؤال و یا ابهامی در خصوص موضوع فوق الذکر همکاران محترم می توانند با مرکز تماس بانک (شماره تلفن 24809‏-021) تماس حاصل نمایند.

* رعایت دقیق مفاد این بخشنامه و حسن اجرای آن به عهده مسئولین ذیربط بوده و نظارت بر حسن اجرای آن با بازرسان بانک می باشد.

* لازم است مفاد این بخشنامه پس از مطالعه و امضاء کارکنان در کلاسور مخصوص بخشنامه ها نگهداری شود.


ثبت نظر

ارسال