اثرگذاری فعالیت بانک توسعه تعاون در سیستم بانکی بیشتر شده است

نمایه بانک : حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، اثرگذاری فعالیت بانک توسعه تعاون در سیستم بانکی بیشتر شده است.
  • شنبه 13 بهمن 1397 ساعت 10:3

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، مدیرعامل بانک توسعه تعاون صبح امروز هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دومین روز از دهه فجر که در جمع مدیر، معاون و روسای شعب بانک توسعه تعاون استان قزوین سخن می‌گفت با اعلام مطلب فوق گفت: خوشبختانه بانک توسعه تعاون طی سه سال اخیر به‌ویژه سال ۹۷ از روند روبه رشدی برخوردار شده است به‌نحوی‌که انتظار می‌رود با مجموع تسهیلات پرداختی، امهالی و تمدیدی به رقم صد هزار میلیارد ریال تا پایان سال جاری برسد که این میزان از رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به سال ۹۵ و ۴۰ درصدی نسبت به سال ۹۶ برخوردار می‌باشد.

مهدیان بابیان اینکه بانک توسعه تعاون هم از حیث کمی و هم از حیث کیفی نسبت به گذشته از رشد قابل‌ملاحظه‌ای برخوردار گردیده است اظهار داشت: در بررسی شاخص‌های عملکردی همه مولفه‌های منابع، مصارف، صدور ضمانت‌نامه، فعالیت ارزی، خدمات بانکداری الکترونیک نسبت به سال‌های گذشته از رشد قابل‌ملاحظه‌ای برخوردار گردیده و مسلماً این توفیق ماحصل عملکرد همه ارکان بانک به‌ویژه واحدهای اجرایی در سطح استان‌ها و شعب می‌باشد.

وی توسعه ارتباط بهتر و بیشتر با بخش تعاون را یک ضرورت دانست و دراین‌باره گفت: بخش تعاون یک ظرفیت اقتصادی و اجتماعی بی‌بدیل محسوب می‌گردد که بهره‌گیری صحیح و اصولی از این ظرفیت می‌بایست در همه سطوح بانک ساری و جاری گردد.

شایان‌ذکر است در این سفر که مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیرعامل، مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر مرکزی حراست و مدیر امور شعب نیز حضور داشتند، از شعب مرکزی و شعبه شهید رجایی قزوین بازدید به عمل آوردند.

 

 

 


ثبت نظر

ارسال