استقرار نظام‎های‏ مدیریت تطبیق قوانین و مقررات و مدیریت شکایات مشتریان منطبق با استانداردهای بین ‏المللی در بانک آینده

نمایه بانک : بانک آینده موفق شد؛ به‎عنوان اولین بانک، نظام مدیریت تطبیق بر مبنای استاندارد بین‎المللی 19600:2014ISO و در دو سال متوالی، نظام مدیریت شکایات بر مبنای استاندارد بین‎المللی 10002:2018ISO با بالاترین میزان هم‎سویی با خطوط راهنمای استانداردهای پیش‏گفته را در تمام سطوح سازمانی بانک، طراحی و پیاده سازی نماید.
  • شنبه 25 اسفند 1397 ساعت 10:25

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، بانک آینده موفق شد؛ به‎عنوان اولین بانک، نظام مدیریت تطبیق بر مبنای استاندارد بین‎المللی 19600:2014ISO و در دو سال متوالی، نظام مدیریت شکایات بر مبنای استاندارد بین‎المللی 10002:2018ISO با بالاترین میزان هم‎سویی با خطوط راهنمای استانداردهای پیش‏گفته را در تمام سطوح سازمانی بانک، طراحی و پیاده سازی نماید. گواهی‎نامه‏های مربوط به استانداردهای پیش‎گفته، پس از تایید ارزیابان و سر ممیزان شرکت Nobel Certification، صادر شده است.

توجه به شکایات مشتریان و مدیریت آن، به‎عنوان فرصت راهبردی برای اصلاح و بهسازی نظام و روش ‏های خدمات‎رسانی به مشتریان محترم و مردم عزیز کشورمان وعملیاتی کردن نظام‎ها، قوانین و مقررات نهادهای ناظر در عملیات و فعالیت‏های بانکی، از اولویت‎های برنامه استراتژیک بانک آینده است. 

 

 


ثبت نظر

ارسال