مسابقه اینستاگرامی "برای تو" شرکت کن/ بیش از یک پنجم کارت های بانکی در اختیار بانک ملی ایران/ اعلام اسامی برندگان مسابقه طراحی الگوی معماری ساختمان های بانک ملی ایران

نمایه بانک : برندگان قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی "برای تو"، هفت فروردین سال جدید در صفحه اینستاگرام بانک ملی ایران معرفی می شوند./ بیش از یک پنجم کارت های بانکی تراکنش دار در شبکه شاپرک توسط بانک ملی ایران صادر شده است. /برندگان مسابقه طراحی الگوی معماری ساختمان های بانک ملی ایران معرفی شدند.
  • یکشنبه 26 اسفند 1397 ساعت 10:24

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، به مناسبت زاد روز فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، مسابقه اینستاگرامی "برای تو" آغاز شد و تا 29 اسفند، سالروز تولد مولی الموحدین امام علی(ع) و روز پدر ادامه دارد.  علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند زیر پست "مسابقه برای تو" در صفحه رسمی اینستاگرام بانک ملی ایران به آدرس  bankmelli1307 یک جمله برای پدر و مادر خود بنویسند و شانس خود را برای برنده شدن یکی از هفت جایزه پنج میلیون ریالی آن امتحان کنند.

 

بیش از یک پنجم کارت های بانکی در اختیار بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، گزارش بهمن ماه شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) حاکی از این است که 22.13 درصد تعداد کارت های بانکی تراکنش دار در این ماه برای بانک ملی ایران بوده که فاصله آن با بانک بعدی حدود دو برابر است.

در این میان بیشترین سهم از کل کارت های برداشت نظام بانکی با 22.41 درصد نیز به بانک ملی ایران تعلق دارد.

همچنین دومین سهم از تعداد و مبلغ تراکنش های صادرشده و پذیرش شده در این ماه  مربوط به بانک ملی ایران بوده است.

 

اعلام اسامی برندگان مسابقه طراحی الگوی معماری ساختمان های بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، پس از انتشار فراخوان این مسابقه و دریافت چندین طرح از سوی مخاطبان، سه نفر به عنوان طراحان برگزیده انتخاب شدند.

ابوالفضل ملایجردی، مهدی جوادی و صدف مرتضوی توانستند با ارائه طرح ها و ایده های برتر، برندگان این مسابقه باشند.

طراحی نما و معماری داخلی به منظور ایجاد الگوی هماهنگ ساختمان ها، حفظ اصالت و در عین حال روزآمد و نوین بودن، طرح نما و دکوراسیون داخلی، خلاقیت و نوآوری همراه با زیبایی اثرگذار و قابلیت تعمیم الگو به اقتضای موقعیت ساختمان، تاکید بر ریشه های تاریخی غنی طراحی معماری بانک از زمان تاسیس تا کنون و نیز اصالت بانک ملی ایران ضمن نگاه به آینده و بانکداری نوین و مدرن در این مسابقه مد نظر بود.

جایزه نفر اول مسابقه 250 میلیون ریال، نفر دوم 150 میلیون ریال و نفر سوم 100 میلیون ریال تعیین شده است.


ثبت نظر

ارسال