تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر گسترش بانکداری الکترونیک و معرفی محصولات نوآورنه بانک/

اختصاص هزینه چاپ تقویم و سر رسید بانک ملی ایران برای کمک به سیل زدگان

نمایه بانک : بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، هزینه چاپ سر رسید سال جدید را به هموطنان سیل زده تقدیم می کند./ عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به اهمیت بانکداری الکترونیک، بر معرفی محصولات نوآورانه بانک در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات بانکی تاکید کرد.
  • یکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت 8:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این بانک به منظور ابراز همدردی و همیاری با هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و هرمزگان بودجه چاپ تقویم و سررسید سالانه خود را به آسیب دیدگان اختصاص داد.

 

این اقدام فرهنگی و خیرخواهانه علاوه بر کمک به هموطنان آسیب دیده، گامی جدی برای صرفه جویی در مصرف کاغذ محسوب می شود.

 

کمک به حادثه دیدگان ناشی از بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله، سنت حسنه دیرینه بانک ملی ایران است و از این رو سال گذشته نیز هزینه چاپ سر رسید بانک ملی ایران صرف کمک به زلزله زدگان کرمانشاه شد.

 

در جریان سیل نوروزی امسال نیز نظام بانکی و در راس آنها بانک ملی ایران در کمک رسانی به هموطنان پیش قدم بود، به طوری که مدیرعامل بانک در مراسم امضای تفاهم نامه تامین سه هزار میلیارد تومان منابع مالی برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل با استفاده از منابع داخلی عنوان کرد که بانک ها خود را به مصوبات دولت و ابلاغیه بانک مرکزی در این باره محدود نکرده و حتی از منابع خودشان نیز برای جبران این خسارت ها کمک کرده اند.

 

فهرست اقدامات بانک در چنین حوادثی آنقدر طولانی است که نمی توان آن را در مدت کوتاهی مرور کرد، اما تنها در سال جاری کمک های فراوانی در قالب پرداخت های بلاعوض، پرداخت تسهیلات، امهال اقساط تسهیلات در کنار کمک های غیرنقدی توسط بانک ملی ایران برای هموطنان آسیب دیده از بلایای طبیعی محقق شده است.

 

 

 

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر گسترش بانکداری الکترونیک و معرفی محصولات نوآورنه بانک

 

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، محمود شایان در نشست هم اندیشی و هم افزایی اهداف ابلاغی بانک که با حضور حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور، روسای حوزه های تابعه کرمانشاه، بازرسان، کارشناسان و روسای دوایر و واحدهای ستادی اداره امور، روسای شعب استان و روسای دوایر شعب ممتاز کرمانشاه در محل سالن همایش اداره امور برگزار شد؛ از آغاز طرح گام (گواهی اعتبار مولد) خبر داد و بر استفاده حداکثری از همه ابزارها برای رسیدن به اهداف تعیین شده بانک تا پایان سال و افزایش سود دهی شعب تاکید کرد.

 


وی با بیان اینکه جذب منابع ارزان قیمت می تواند امکان ارائه تسهیلات بیشتر به مشتریان بانک را فراهم کند، تصریح کرد: مشتری مداری از مهم ترین اولویت های بانک ملی ایران است.

 


شایان، اهمیت هدف گذاری و توجه به شاخص های ارزیابی به منظور تاثیرگذاری در سودآوری بانک را یادآور شد.

 


همچنین حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور نیز ضمن بررسی عملکرد ۱۰ ماهه نخست سال ۱۳۹۸ و تبیین برنامه ها و سیاست های پایان سال اداره امور شعب استان کرمانشاه، افزایش سود را هدف کلی و استراتژی بانک عنوان کرد و گفت: موفقیت بانک ها در دنیای اقتصادی امروز در گرو جذب منابع ارزان قیمت، صدور ضمانت نامه، خرید دین، کارمزد محور بودن و تعامل و ارتباط با مشتریان است.

 


وی از همکاران خواست تا از تمام ظرفیت شعب در جذب منابع ارزان قیمت با وجود مهلت باقیمانده تا پایان سال بهره ببرند.
فتحی بیرانوند به ابزارهای الکترونیکی در اختیار شعب به عنوان فرصتی مناسب در جهت کمک به تسهیل امور مشتریان اشاره و اظهار کرد: باید ارایه تسهیلات به مشتریان با حفظ قوانین و مقررات بانک، محور اقدامات همکاران در شعب باشد.

 


بهزاد جلیلیان رییس اداره امور شعب استان کرمانشاه نیز گزارش عملکرد این اداره امور را ارایه کرد.
در انتهای همایش نیز از شعب برتر به جهت عملکرد مثبت در حوزه های جذب منابع ارزان قیمت و پرداخت تسهیلات خرید دین و مضاربه با اهدای لوح، تقدیر شد.


ثبت نظر

ارسال