آغاز دریافت مدارک معرفی شدگان آزمون استخدامی بانک ملی ایران/ کمک دو میلیارد ریالی بانک ملی ایران به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد/ لزوم استفاده از توان نظام بانکی برای عبور از تحریم ها

نمایه بانک : معرفی شدگان آزمون استخدامی بانک ملی ایران از امروز 23 اردیبهشت ماه تا 30 ماه جاری برای تحویل مدارک خود مهلت دارند./ سی و دومین جشن گلریزان ستاد دیه با هدف دستگیری از زندانیان جرایم غیرعمد با مشارکت بانک ملی ایران برگزار شد. / عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که کشور هم اکنون در شرایط حاد اقتصادی است، گفت: باید برای مقابله با آثار تحریم ها از حداکثر توان نظام بانکی استفاده کنیم.
  • دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 ساعت 16:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، معرفی شدگان آزمون استخدام این بانک که از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برای مرحله بررسی مدارک معرفی شده اند؛ موظفند به منظور ارائه و بررسی مدارک با در دست داشتن اصل و کپی مدارک خود در تهران به طبقه همکف ساختمان فردوسی بانک ملی ایران واقع در خیابان فردوسی، کوچه بانک و در استان ها به دوایر سرمایه انسانی ادارات امور شعب این بانک مطابق زمانبندی تعیین شده مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، این مرحله صرفا جهت بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و تکمیل مدارک آنها بوده و داوطلبان واجد شرایط بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور، متعاقبا به منظور شرکت در مصاحبه استخدامی دعوت خواهند شد.

عدم مراجعه و تکمیل مدارک فوق در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند مراحل استخدامی تلقی شده و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

همچنین  هرگونه اطلاع رسانی پس از مرحله اخذ و بررسی مدارک  صرفا از طریق سامانه آزمون جهاد دانشگاهی و سایت بانک ملی ایران به داوطلبان انجام خواهد شد.

بدیهی است امکان رسیدگی به مدارک ناقص و همچنین مراجعات خارج از زمان بندی تعیین شده میسر نخواهد بود.

برای اطلاع از جزئیات و اخبار تکمیلی به سایت بانک ملی ایران به آدرس www.bmi.ir مراجعه فرمایید.

 

کمک دو میلیارد ریالی بانک ملی ایران به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در این مراسم محمود خادمیان رئیس صندوق پس‌اندازملی ایران به نمایندگی از مدیر عامل این بانک، یک فقره چک دو میلیارد ریالی به این امر خیر اهدا کرد.

این جشن همزمان با ششمین روز ماه مبارک رمضان و با حضور تنی چند از مسئولان کشوری، لشگری و همچنین جمعی از خیرین در تالار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

در این مراسم میر محمد صادقی رئیس هیات مدیره ستاد دیه کشور اظهار داشت: تاکنون بیش از 130 هزار نفر از زندانیان جرایم غیر عمد از طریق کمک‌های مردمی و ستاد دیه آزاد شده‌اند.

وی افزود: این ستاد تمام تلاش خود را می‌کند تا زندانیانی را که به صورت غیر عمد و صرفاً به جهت عدم توانایی در پرداخت دیه در زندان هستند، در حد توان خود آزاد کند و در این راه از تمام خیرین انتظار داریم در حد وسع و توانایی خود، این ستاد را یاری کنند.

علی اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌های کشور و عضو هیات مدیره ستاد دیه نیز در این مراسم گفت: امیدواریم برگزاری چنین جشن‌هایی و برپایی مراسم گلریزان باعث کاهش تعداد زندانیان جرایم غیر عمد در کشور بشود، چرا که زیبنده نظام اسلامی نیست زندانیانی داشته باشد که صرفاً به خاطر عدم توانایی در پرداخت دیه در زندان به سر می برند.

در این مراسم، کارکنان شعبه خیابان آیت اله طالقانی بانک ملی ایران با استقرار یک باجه، علاوه بر دریافت وجوه نقد و چک‌های خیرین، خدمات نوین بانک را به حاضران معرفی کردند.

 

 

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم استفاده از توان نظام بانکی برای عبور از تحریم ها

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، برات کریمی در بازدید از ادارات کل خارجه، مشارکت ها و توسعه شبکه بین الملل و ضمانتنامه های ارزی افزود: کشور با تدبیر از گردنه تحریم ها عبور خواهد کرد، گرچه ممکن است سختی هایی به ما تحمیل شود.

وی در این دیدار از نزدیک با فعالیت های مختلف کارکنان این ادارات کل آشنا شد و به سوالات مطرح شده پاسخ گفت.

در این بازدید، محسن امین زارع معاون امور ارزی و بین الملل بانک به همراه تنی چند از روسای ادارات، معاونین و کارشناسان حضور داشتند.

کریمی همچنین از شعبه میرداماد بانک ملی ایران بازدید کرد و رهنمودهای لازم برای توسعه فعالیت ها و تکریم مشتریان را ارائه داد. رئیس شعبه میرداماد نیز در این بازدید، گزارشی از عملکرد شعبه ارائه کرد.


ثبت نظر

ارسال