آغاز مرحله دوم غربالگری کرونا کارکنان بانک ملی ایران در سراسر کشور

نمایه بانک : با اتمام عملیات تست کرونا کارکنان بانک ملی ایران، مرحله دوم طرح غربالگری سلامت همکاران در استان ها آغاز شده است.
  • شنبه 7 تیر 1399 ساعت 19:15

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بیمارستان بانک ملی ایران از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون علاوه بر ارایه خدمات معمول به بیماران در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت بیمارستان، خدمات گسترده ای را در راستای کمک به کاهش آثار شیوع این ویروس ارائه کرده است که از جمله آن می توان به غربالگری PCR، IgG و IgM همکاران در تمامی استان ها اشاره کرد.


همچنین از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا، طرح تماس برخط پزشکان و پرستاران بیمارستان با کارکنان بانک در سراسر کشور به منظور رفاه حال همکاران برای دسترسی به مشاوره های پزشکی لازم و جلوگیری از مراجعات غیرضروری به مراکز و درمانگاه ها اجرایی شده است.


بر این اساس تاکنون غربالگری کرونایی همکاران در تمامی استان ها انجام شده و طرح غربالگری وارد فاز دوم شده است.


در مرحله دوم این طرح که با همراهی حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری با تیم پزشکی انجام می شود، غربالگری قلب و عروق همکاران صورت می گیرد. این طرح تاکنون در قم، گیلان، قزوین، شیراز، سیستان و بلوچستان و خرم آباد اجرایی شده و در سایر استان ها نیز عملیاتی خواهد شد.


همزمان با اجرای طرح غربالگری قلب و عروق ، به خانواده همکاران فوت شده به علت بیماری کرونا در استان ها نیز سرکشی شده و از آنها دلجویی می شود.
همچنین از تعدادی از همکاران جانباز و بیمار صعب العلاج نیز در هر استان به نمایندگی از دکتر حسین زاده مدیریت عامل بانک عیادت می شود


ثبت نظر

ارسال