با خدمات الکترونیک بانک ملی ایران به کرونا مبتلا نشوید!/

امکان فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف پیامکی بانک ملی ایران روی پایانه های خودپرداز

نمایه بانک : فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف پیامکی بانک ملی ایران بر روی پایانه های خودپرداز امکان پذیر شد./ با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش رفت و آمد به شعب بانک ها، از ابتلای خود و عزیزانتان به ویروس کرونا جلوگیری کنید.
  • دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت 16:15

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، مشتریان این بانک از این پس می توانند رمز دوم یکبار مصرف پیامکی کارت های خود را بدون نیاز به نصب اپلیکیشن رمزبان و یا استفاده از کد دستوری (USSD) بر روی دستگاه های خودپرداز فعال کنند.
بدین منظور کافی است مشتری با مراجعه به خودپردازهای بانک ملی ایران از طریق منوی عملیات رمز ← فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف ← پیامک اقدام کند.
با پیوستن بانک ملی ایران به سامانه «هریم» امکان ارسال رمز دوم یکبار مصرف پیامکی برای مشتریان بانک ملی ایران فراهم شده است.
این پیامک به شماره تلفنی ارسال می شود که در سامانه «ساپتا» بانک ملی ایران ثبت شده است. رمز دوم پیامکی هفت رقمی و تنها یک بار قابل استفاده است.

 

با خدمات الکترونیک بانک ملی ایران به کرونا مبتلا نشوید!

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، با وجود بالا بودن احتمال ابتلا به ویروس کرونا در مراکز پر ازدحام و پر تردد همانند شعب بانک ها، بهتر است هموطنان عزیز از رفت و آمدهای خود کاسته و امور روزمره خود همانند امور بانکی را تا امکان از خانه مدیریت کنند.
در ادامه به برخی از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران برای بهره مندی مشتریان عزیز اشاره شده است:

 

خدمت

کاربرد

بام

دریافت صورتحساب، خرید شارژ، انتقال پول در قالب کارت به کارت، انتقال وجه بین بانکی در قالب «پایا» و «ساتنا»، «بام» سازمانی، پرداخت اقساط، قابلیت مدیریت حساب ها و بودجه ریزی و خدمات دریافت گواهی تمکن مالی، پرداخت قبوض و...

 

 

همراه بام (بام به روز رسانی شده)

انتقال وجه حسابی درون بانکی و شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی از طریق بارکدخوان، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار، مانده کارت، صورتحساب تسهیلات، افزودن تسهیلات دیگران، استعلام برگه چک، خرید بسته اینترنت، نیکوکاری و...

 

 

بله

کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، استعلام و پرداخت تسهیلات، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، امور خیریه و...

 

 

نشان پرداخت

پرداخت پول از طریق QR CODE (جایگزین کارت بانکی)

 

 

اپلیکیشن 60

ارائه رمز یکبار مصرف اول و دوم، امکان سفارش و آماده سازی کارت هدیه، کارت به کارت، اعلام مانده کارت سکه، پرداخت قبض، خرید شارژ و خرید بلیت اتوبوس های بین شهری و هواپیما و...

 

 


ثبت نظر

ارسال