با تسهیلات بانک ملی ایران از کالای ایرانی حمایت کنید

نمایه بانک : شما می توانید با خرید کالای ایرانی از طریق دریافت تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای مصرفی داخلی از بانک ملی ایران، علاوه بر رفع احتیاجات خانوار، گامی در جهت حمایت از کارگر ایرانی، بازار اشتغال کشور و رونق تولید داخلی بردارید.
  • چهارشنبه 8 آبان 1398 ساعت 10:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بانک ملی ایران با تاکید بر توان تولید داخلی و در راستای حمایت از بازار اشتغال، از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه بالغ بر سه هزار و 588 میلیارد ریال تسهیلات فروش اقساطی برای خرید کالای داخلی در 26 هزار و 853 فقره پرداخت کرده است.

 

این بانک در سال گذشته نیز تعداد 82 هزار و 20 فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای داخلی به ارزش هشت هزار و 602 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

 

همچنین بانک ملی ایران در نیمه نخست امسال، 90 هزار و 810 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش برای حمایت از تولید و اشتغال در 38 هزار و 24 فقره توسط بانک ملی ایران پرداخت کرده است.

 

لازم به ذکر است، طی این مدت تعداد 427 هزار و 812 فقره تسهیلات نیز به صورت فروش اقساطی، جعاله و مرابحه برای رفع نیازهای ضروری خانوار پرداخت شده است که ارزش این تسهیلات به 131 هزار و 475 میلیارد ریال می رسد.


ثبت نظر

ارسال