بانک توسعه تعاون حامی کاروان ورزشی طلایه داران رونق تولید

نمایه بانک : آیین بدرقه کاروان ورزشی طلایه داران رونق تولید اعزامی به ششمین دوره مسابقات جهانی کارگران با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسئولین و حامیان از جمله بانک توسعه تعاون برگزار شد.
  • چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 14:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نقش اخلاق ورزشی و پهلوانی را در همه رشته های ورزشی مهم عنوان نمود. وی همچنین نقش ورزش را در همبستگی ملی و نزدیکی میان ملت ها حائز اهمیت دانست.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور حامیان و تلاش ورزشکاران، کاروان ورزش کارگری ایران صاحب مدال ها و موفقیت های فراوان شود و موجبات افتخار و شادی ملت ایران را فراهم آورد.
 
جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری ضمن بیان حضور کاروان ورزشی ایران در دوره های گذشته، نقش حامیان کاروان اعزامی به المپیاد ورزشی کارگری را در آماده سازی ورزشکاران موثر دانست.
 
احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، مساله ورزش را در قشر عظیم کارگران به عنوان طلایه داران رونق تولید حائز اهمیت دانست و از دست اندرکاران و حامیان کاروان تقدیر نمود.
 
کاروان ایران متشکل از 140 ورزشکار،مربی و سرپرست 9 تیرماه جهت حضور در این مسابقات راهی شهر تورتوسا اسپانیا خواهد شد.تیم ایران در این مسابقات در قالب 16 تیم در 9 رشته ورزشی دو و میدانی،کشتی فرنگی و ساحلی،کاراته،والیبال ساحلی،پتانک،جودو،تنیس روی میز و شنا حضور خواهد داشت.آخرین اردوی تیم های ملی ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران از روز سه شنبه 4 تیرماه لغایت 9 تیرماه با حضور تمامی ورزشکاران اعزامی در تهران در حال برگزاری است.اعضای منتخب اعزامی از دل مسابقات قهرمانی کارگران انتخاب گردیده و همگی از قشر زحمتکش کارگر می باشند.

ثبت نظر

ارسال