تحقق رونق تولید در سایه حمایت‌های بانک توسعه تعاون

نمایه بانک : عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از کارخانجات کاشی و سرامیک استان یزد گفت: بسته‌های حمایتی بانک توسعه تعاون زمینه و بستر مناسبی را جهت بهره‌مندی صنعتگران و تولیدکنندگان فراهم نموده است.
  • پنجشنبه 7 آذر 1398 ساعت 14:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در معیت تعدادی از مدیران ستادی و استانی این بانک در بازدید از تعدادی کارخانجات صنعتی و تولیدی استان و همچنین بازدید از دو کارخانه تولید کاشی و سرامیک در شهرستان میبد با اعلام این مطلب گفت: بانک توسعه تعاون بر اساس رسالتی که بر دوش دارد همواره در کنار تولیدکنندگان و کارآفرینان بوده تا با حمایت‌های همه‌جانبه خود ضمن حفظ اشتغال موجود، توسعه اشتغال و کارآفرینی را به‌عنوان یکی از ارکان مهم در جامعه، رونق بخشد.

 

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون استان یزد را یکی از استان‌های برخوردار، صنعتی و معدنی کشور دانست و خاطرنشان کرد: وجود منابع انسانی پرتلاش، باانگیزه و خوش‌فکر و نیز معادن بکر و آماده بهره‌برداری، وجود انگیزه و امنیت سرمایه‌گذاری، مرکزیت جغرافیایی در کشور، دسترسی به راه‌های مواصلاتی وسیع در کریدور شمال – جنوب و شمال شرقی – جنوب غربی و همچنین امکان استفاده از وسایل حمل‌ونقل ریلی و …، و مهم‌تر از همه ثبت جهانی شهر یزد باعث شده تا این استان در بخش‌های مختلف صنعت ازجمله در تولید کاشی و سرامیک به قطب کشور تبدیل شود.

 

نجفی با تبیین و تشریح خدمات حمایتی بانک توسعه تعاون از صنعت و بنگاه‌های تولیدی به ظرفیت‌های این بانک در حمایت از تولید اشاره کرد و افزود: بسته‌های حمایتی و تسهیلاتی ویژه‌ای در سبد خدمات این بانک وجود دارد که صنعتگران استان می‌توانند در تعامل با بانک توسعه تعاون از این بسته‌ها و خدمات بهره‌مند گردند.

وی به حمایت‌های بانک توسعه تعاون از سرمایه انسانی و پرسنل شرکت‌ها و صنایع اشاره و افزود: طرح‌های متنوعی برای کمک به معیشت کارگران و پرسنل زحمتکش کارخانجات و صنایع تولیدی داریم که بر اساس نظرسنجی صورت گرفته مورد رضایت مراجعین و مشتریان بانک بوده است.

 

نجفی با اشاره به میزان و تنوع تسهیلات پرداختی به عموم مشتریان بخصوص تولیدکنندگان و کارآفرینان، رسالت بانک توسعه تعاون را کمک به تولید دانست و افزود: عاملیت بانک توسعه تعاون در بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌های ملی و دولتی نشان از توان بالا و ویژگی‌های بارز این بانک در حمایت از اقشار مختلف جامعه دارد.

 

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون بابیان اینکه استان یزد بر اساس آمار و مستندات ششمین تولیدکننده کاشی و سرامیک در جهان محسوب می‌شود و وجود صنایع معتبر و مهم در این استان زمینه مناسبی برای ارائه خدمات بانک توسعه تعاون فراهم نموده است، یادآور شد: با توسعه صنعت کاشی و سرامیک در استان یزد علاوه بر فعال شدن بسیاری از معادن خاک استان، صنایع جانبی از قبیل صنایع بسته‌بندی، لعاب‌سازی، گلوله‌های سرامیکی و به‌ویژه صنعت حمل‌ونقل از رونق قابل‌توجهی برخوردار شده است و پتانسیل موجود در صنعت کاشی و سرامیک با راه‌اندازی واحدهای در حال ساخت، امکان توسعه بیشتر این صنایع جانبی را به دنبال خواهد داشت و این مسئله برای بانک توسعه تعاون زمینه‌ای فراهم نموده تا خدمات حمایتی خود را ارائه نماید.

 

نجفی تصریح کرد: استان یزد علیرغم فعالیت در بخش‌های کشاورزی، صنعت و خدمات، در حوزه صنعت بی‌وقفه در حال حرکت و پویایی بوده به‌طوری‌که با تعدد واحدهای صنعتی خود به‌عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور مطرح است. وی این ظرفیت و توانمندی استان را نقطه عطف و مثبتی برای بانک توسعه تعاون دانست و افزود: همراهی و همکاری بانک توسعه تعاون با واحدهای صنعتی استان یزد تحسین‌برانگیز بوده است.

 

در این جلسات و بازدیدها نیز مدیران امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، امور مشتریان و بانکداری شرکتی و امور شعب نیز در سخنانی جداگانه در رفع مشکلات واحدهای تولیدی قول مساعد دادند.

 

 گفتنی است در سفر دوروزه مدیران ستادی بانک توسعه تعاون به استان یزد، کارخانجات پروفیل یزد، فرش خاطره کویر، ممتاز نخ، رکا سرام و کاشی ستاره میبد مورد بازدید قرار گرفت که در جلسات منعقده با مدیران این شرکت‌ها تصمیمات خوبی در کمک به صنایع استان اتخاذ گردید.


ثبت نظر

ارسال