تقدیر عضو هیات مدیره از خدمات بیمارستان بانک ملی ایران/

تداوم خدمت رسانی شعب بانک ملی ایران با رعایت اصول بهداشتی

نمایه بانک : عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از خدمات بیمارستان این بانک به ویژه در روزهای جاری تقدیر کرد و گفت: بدون شک جانفشانی ها و تلاش های همه کارکنان بیمارستان در دوره فراگیری بیماری کرونا در ذهن همه ما خواهد ماند. شعب بانک ملی ایران در روزهای پایان سال و شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا در کشور، با رعایت کامل اصول بهداشتی همچنان در حال خدمت رسانی هستند؛ هرچند دغدغه ما حفظ سلامتی شما و پیشنهادمان استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و دیجیتال بانک است.
  • سه شنبه 27 اسفند 1398 ساعت 13:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، اگرچه با تلاش و همیاری کارکنان ساعی و پر تلاش این بانک، ارایه خدمات بانکی شعب درشرایط سخت شیوع ویروس کرونا متوقف نیست اما انتظار می رود مشتریان گرانقدر با استفاده بیشتر از خدمات بانکداری الکترونیک و دیجیتال و همچنین بهره مندی بیشتر از تمهیدات اخیر بانک بانک ملی ایران، خادمان خود را یاری و آنها را با حضور کمتر در شعب، از مخاطرات جدی نجات دهند.

 


بانک ملی ایران با هدف کنترل و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و با توجه به شرایط ویژه بهداشتی کشور، اقدامات کاربردی را برای تسهیل استفاده هموطنان عزیز از درگاه های غیر حضوری و کاهش مراجعات مردم به شعب انجام داده است که از جمله آن می توان به استقرار دستگاه های خودگردان در بیش از 600 نقطه کشور اشاره کرد که این دستگاه ها علاوه بر خدمات یک خودپرداز، دریافت وجه را نیز انجام می دهند.

 


سامانه های بام، نئوبام، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن 60، نشان پرداخت و... دیگر محصولات نوین بانک ملی ایران هستند که هموطنان و مشتریان عزیز می توانند خدمات بانکی یک شعبه را از طریق آنها، بدون مراجعه حضوری و در منزل خود دریافت کنند.


با استفاده از خدمات غیرحضوری بانکداری، نگذاریم هیچ خانواده ای سال نو را بدون حضور عزیزان خود آغاز کند. خادمان شبکه بانکی کشور، این روزها به حمایت و همدلی بیشتر شما نیازمندند.

 

 

تقدیر عضو هیات مدیره از خدمات بیمارستان بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، مسعود خاتونی در دیدار با مسئولان بیمارستان بانک با بیان این که اضطراب، تلاش و خدمات پرستاران، پزشکان، مدیران و سایر کارکنان مراکز درمانی برای همه مردم شفاف و آشکار است، اظهار کرد: امیدواریم با رعایت عمومی و تلاش های کادر درمانی، این ویروس هر چه سریعتر از میان ما برود.

وی افزود: بانک ملی ایران از هیچ تلاشی برای کمک به مجموعه بیمارستان دریغ نخواهد کرد و آمادگی دارد همه امکانات لازم را در اختیار آن قرار دهد.

حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد بیمارستان طی دوره های اخیر به ویژه از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون، گفت: همه کارکنان بیمارستان و کادر درمانی، شبانه روزی در خدمت بیماران هستند و تا بهبودی کامل در کنار آنها خواهند بود.

در این دیدار که دکتر بینا منتظر رئیس بیمارستان بانک ملی ایران نیز در آن حضور داشت، لوح تقدیری به مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک اهدا شد.


ثبت نظر

ارسال