تندیس ستاره ملی روابط عمومی به بانک سپه اهدا شد

نمایه بانک : در ششمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران اداره کل روابط عمومی بانک سپه به دلیل درخشش در مجموعه فعالیت‌های ارتباطی، در طول سال 1397، تندیس ستاره ملی روابط عمومی گرفت.
  • چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت 19:7
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک سپه ، ششمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و مؤسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان در آستانه بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور کارشناسان و مدیران روابط عمومی‌های برتر سازمان‌ها و نهادها و اساتید این حوزه در مجموعه فرهنگی، ورزشی تلاش وزارت کار برگزار شد.
بر اساس این گزارش در لوح سپاس ( ستاره ملی روابط عمومی) خطاب به سید علیرضا هاشمی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک سپه آمده است:
"حرکت روبه تکامل و تعالی روابط عمومی در جمهوری اسلامی ایران، مرهون تلاش و اهتمام روابط عمومی‌هایی است که چون ستاره ای درخشان در آسمان روابط عمومی کشور درخشیده اند و ارزش‌های ارتباطی و مردمی روابط عمومی را بر اساس و با عنایت رأی هیئت داوران و درخشش آن روابط عمومی در عرصه‌های مختلف و کسب شایستگی لازم برای اطلاق (عنوان ستاره ملی روابط عمومی) به این وسیله توسعه و ترویج می دهند. عنوان (ستاره ملی روابط عمومی) در سال 1397 به آن روابط عمومی اعطا می شود."

ثبت نظر

ارسال