توسعه صادرات یکی از نقش‌های بزرگ تعاونی‌هاست

نمایه بانک : مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بازدید از شرکت‌های تعاونی استان یزد با اشاره به اینکه تعاون بار معنایی خاصی مبتنی بر ارزش‌های ملی و دینی ما دارد افزود: به اتکای همین بارمعنایی، تعاون می‌تواند قوی‌تر و بهتر از دولت و بخش خصوصی در عرصه اقتصاد وارد شود.
  • پنجشنبه 23 خرداد 1398 ساعت 22:43

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، مهدیان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی، بخش تعاون می‌تواند با استفاده از سرمایه‌های خرد مردم و تشکیل شرکت‌هایی با سرمایه گذاری مناسب کارهای اقتصادی خوبی انجام دهد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به وجود تعاونی‌های فعال و بزرگ در استان یزد، توسعه صادرات را از نقش‌های بزرگ تعاونی‌ها دانست و با تأکید بر اهمیت موضوع، به نقش بانک توسعه تعاون و بسته‌های حمایتی این بانک از تعاونی‌ها پرداخت.

وی با بیان اینکه امسال بر اساس پیش بینی‌ها حدود ۱۳هزار میلیارد تومان تسهیلات در راستای حمایت از تعاونی‌ها، اشتغال و رونق تولید در قالب طرح‌های مختلف پرداخت خواهیم کرد با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند این بانک دولتی در حمایت از تعاونی‌ها و نقش آفرینی مطلوب در اقتصاد کشور، اعتماد و اتکا تعاونی‌ها به بانک توسعه تعاون افزود: سرمایه‌های خرد مردمی در قالب تشکیل تعاونی‌ها و حرکت هدفمند شرکت‌های تعاونی می‌تواند آثار مثبت فراوانی در تحقق اصل اقتصاد تعاونی محور داشته باشد.

مهدیان در جمع مدیران تعدادی از اتحادیه‌ها و تعاونی‌های استان یزد با اشاره به لزوم تعامل تعاونی‌ها با بانک توسعه تعاون و همچنین با تأکید به حمایت‌های این بانک از شرکت‌های تعاونی افزود: حجم عمده‌ای از تسهیلات پرداختی این بانک به متقاضیان از سپرده‌های مردمی است و مابقی از محل اعتبارات دولتی است که البته درصد بسیار کمی از تسهیلات پرداختی را شامل می‌شود.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اهداف و رسالت اجتماعی این بانک در حمایت از تعاونی‌ها خاطرنشان کرد: در سال رونق تولید بر اساس تکالیف و مأموریت‌های محوله عهده‌دار حمایت و پشتیبانی از بخش تعاون برای کمک به رونق تولید می‌باشیم و در این راستا تسهیلات خوبی را در نظر گرفته‌ایم.


ثبت نظر

ارسال