ثبت وقایع مدیریت شهری از اولویت های فرهنگی بانک شهر

نمایه بانک : مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با تاکید بر اهمیت توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی، حمایت از برگزاری هفتمین جشنواره فیلم شهر را از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه عنوان کرد و گفت: ثبت وقایع مدیریت شهری از اولویت های فرهنگی بانک شهر است.
  • دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 21:25

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، حمیدرضا عظیمی با بیان این مطلب اظهار کرد: این بانک در ادامه فعالیت های فرهنگی خود و با توجه به وظایفی که در زمینه مسئولیت اجتماعی برای آن تعریف شده است،حمایت از هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر را بر عهده گرفت .
وی با اشاره به اهمیت صنعت سینما خاطر نشان کرد: در دنیای امروز، صنعت فیلم و سینما یکی از مهمترین ابزارها در انتقال پیام به مخاطبان است و به همین دلیل کانال ارتباطی بسیار مهمی در فرایند پیام رسانی محسوب می شود.
عظیمی در ادامه، توجه به موضوعات شهری و ارتقای سبک زندگی شهروندان را از مهمترین اولویت های بانک شهر دانست و افزود: به همین منظور، این بانک در ادامه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خود، ثبت وقایع شهری شکل گرفته در قالب فیلم ها و تاریخ نویسی مدیریت شهری از طریق این صنعت را در دستور کار خود قرار داد و حمایت از یکی از مهمترین جشنواره های بین المللی فیلم را بر عهده گرفت.
مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر در ادامه ابراز امیدواری کرد تا فعالیت های این بانک در حوزه فرهنگ و هنرکه طی سال ها با ارائه خدمات در نمایشگاه های کتاب تهران و سایر شهرهای کشور صورت گرفته، با ثبت وقایع مدیریت شهری در حوزه فیلم و سینما توسعه یابد. 


ثبت نظر

ارسال