حامی کارت اعتباری بانک ملت؛ تسهیلات بانکی با نرخ پایین برای حمایت از رونق تولید

نمایه بانک : حامی کارت ملت نوعی کارت اعتباری است ، که دارندگان آن می توانند بوسیله آن نسبت به خرید محصولات مورد نیازشان از یک فروشگاه خاص طرف قرارداد با بانک ملت اقدام کنند و در صورت تمایل به صورت یکجا یا تقسیطی بازپرداخت کنند.
  • یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 15:30

نویسنده و خبرنگار : نازیلا محمدی

به گزارش نمایه بانک ، حامی کارت ملت نوعی کارت اعتباری است ، که دارندگان آن می توانند بوسیله آن  نسبت به خرید محصولات مورد نیازشان از یک فروشگاه خاص طرف قرارداد با بانک ملت اقدام کنند و در صورت تمایل به صورت یکجا یا تقسیطی بازپرداخت کنند.

در راستای تحقق اهداف سال حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید در کشور دستورالعمل استفاده از حامی کارت ملت با ویژگی های زیر ابلاغ شده است.

در روند اختصاصی سازی حامی کارت بانک ملت ؛ این کارت صرفا ویژه استفاده در پایانه های فروشگاهی طرف قرارداد با بانک ملت اختصاصی شده و کارت مذکور در سایر پایانه ها قابلیت استفاده نخواهد داشت. در حال حاضر حامی کارت ملت صرفا برای استفاده در فروشگاهها و نمایندگی های معرفی شده از سوی گروه صنعتی انتخاب صادر خواهد شد.

مشتریان بر مبنای قرارداد مشترکی که یک گروه صنعتی _ در حال حاضر گروه صنعتی انتخاب _ و نمایندگی هایش با بانک ملت دارند، می تواند به شعب بانک ملت مراجعه کند و درخواست حامی کارت بدهد. سقف خرید حامی کارت در ابتدا از 150 میلیون ریال آغاز شده و امروز این سقف خرید  به 300 میلیون ریال افزایش یافته است.

نوع عقد تسهیلات مرابحه بوده و نوع تسهیلات اعطایی نسیه اقساطی یا نسیه دفعی است. مدت بازپرداخت 36 ماهه بوده و نرخ سود در دوره خرید و تقسیط آن 15 درصد با 1 درصد آبونمان خواهد بود . مهلت استفاده از کارت 1 ماه تعیین شده است. مهلت تسویه بدهی و پرداخت صورتحساب 7 روز است. در صورتیکه مبلغ بدهی یکجا پرداخت نشد، به اقساط 36 ماهه تبدیل می شود.


ثبت نظر

ارسال