اهدای اقلام بهداشتی مقابله با کرونا توسط بانک ملی ایران/

خدمات غیرحضوری بانک ملی ایران باعث می شود در خانه بمانیم

نمایه بانک : با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و دیجیتال بانک ملی ایران، در خانه می مانیم تا مراقب سلامتی خود و عزیزانمان باشیم./ نمایندگانی از بانک ملی ایران با حضور در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز ضمن اهدای تجهیزات پزشکی، از زحمات کادر درمانی در جریان شیوع ویروس کرونا و رسیدگی به بیماران تقدیر کردند.
  • یکشنبه 10 فروردین 1399 ساعت 10:10

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، سال ۱۳۹۹ در حالی فرش زیبای بهار و نوروزش را گسترده است که شیوع ویروس کرونا ، غبار ملال و اندوه بر چهره همگان پاشیده اما با این همه ملت ایران عزم خود را جزم کرده است تا با یاری یکدیگر، رعایت نکات بهداشتی و ماندن در منزل، این ویروس منحوس را از پا درآورد.

 

استفاده از خدمات غیرحضوری بانکداری یکی از بهترین روش ها برای مدیریت امور و البته کاهش رفت و امدهای غیر ضروری است و بانک ملی ایران برای تحقق این مهم، همانند گذشته در کنار مشتریان عزیز خود است. 

 

خدمات بانکداری غیرحضوری این بانک بخش قابل توجهی از امور بانکی را از راه دور و در هر زمان و مکانی بدون مراجعه به شعبه بانک سامان می دهد. 

 

سامانه های بام، همراه بام، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن 60، نشان پرداخت و... محصولات نوین بانک ملی ایران هستند که هموطنان و مشتریان عزیز می توانند خدمات بانکی یک شعبه را از طریق آنها، بدون مراجعه حضوری و در منزل خود دریافت کنند.

 

ضمن اینکه اگر مشتریان نیاز دارند تا وجه نقد خود را به حساب واریز و سپس امور بانکی شان را انجام دهند، دستگاه های خودگردان بانک ملی ایران علاوه بر خدمات یک خودپرداز، دریافت وجه را نیز انجام می دهند و در بیش از ۶۰۰ نقطه کشور مستقر هستند.

 

اهدای اقلام بهداشتی مقابله با کرونا توسط بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در این بازدید رئیس اداره امور شعب استان البرز با تشکر ویژه از تلاش بی وقفه و ایثارگونه پزشکان، پرستاران و مجموعه کادر پزشکی شبکه بهداشت و درمان در سطح کشور، اجرای پروتکل های بهداشتی توسط دانشگاه علوم پزشکی البرز را یادآور شد و خاطرنشان کرد: با حمایت و پشتیبانی های انجام شده از سوی ریاست دانشگاه، مراکز درمانی به سرعت ویروس کرونا را کنترل خواهند کرد.

 

وی با بیان این که بانک ملی ایران همزمان با شیوع ویروس کرونا و در جبهه خدمت به مردم، متاسفانه تعدادی از همکاران پر تلاش خود را از دست داد، افزود: شبکه بانکی ضمن گرامی داشت یاد شهدای مدافع سلامت، به منظور انجام رسالت های اجتماعی و همیاری و مشارکت با شبکه بهداشت و درمان، تجهیزات پزشکی مورد لزوم را با استعلام از بیمارستان بانک ملی ایران تهیه و به دانشگاه علوم پزشکی اهدا کرد.

 

در این دیدار، دکتر کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز نیز ضمن تقدیر از عمل انسان دوستانه و همیاری و مشارکت بانک ملی ایران، اظهار کرد: تجهیزات اهدایی از جمله اقلام ضروری در مداوای بیماران بد حال مبتلا به کروناست.

 

وی افزود: با مشارکت و همکاری تمامی سازمانها و ارگانها و از همه مهم تر با رعایت اصول بهداشتی و اجرای توصیه ها و موارد ابلاغی، قطعا شکست این ویروس منحوس امکان پذیر خواهد بود.


ثبت نظر

ارسال