رونمایی از «نشان بانک» و «نشان پرداخت» بانک ملی ایران

نمایه بانک : مسعود خاتونی در نشستی خبری پیش از برگزاری رویداد «ملی شو 3» که با شعار «این نشان یک تحول ملی است» برگزار شد، با تشریح ابعاد مختلف پروژه «نشان پرداخت» گفت: در حال حاضر حجم بسیار زیادی از کاغذ فقط در دستگاه های کارتخوان فروشگاهی مصرف می شود، در حالی «نشان پرداخت» به طور کلی این هدررفت را از بین خواهد برد.
  • چهارشنبه 2 بهمن 1398 ساعت 17:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که «نشان بانک» نخستین بانک دیجیتال ایران است، گفت: پروژه «نشان پرداخت» یک اقدام ملی در جهت توسعه سریع بانکداری دیجیتال و حذف پایانه های فروش است.

 

وی با بیان این که «نشان پرداخت» جایگزینی مناسب، کارآمد و تسهیل گر در مقابل کارتخوان های فروشگاهی است، ادامه داد: در حال حاضر 87 درصد تراکنش ها در بانک ملی ایران به صورت غیرحضوری انجام می شود و ما به فکر 13 درصد تراکنش باقی مانده هستیم.


خاتونی «نشان پرداخت» و «نشان بانک» را محصولات نوین و بسیار کاربردی بانک ملی ایران دانست و اظهار کرد: «نشان بانک» به مشتری اجازه می دهد در یک فضای مجازی، حضور خود را در شعبه بانک تجربه کرده و امور بانکی را خودش مدیریت کند.


او تاکید کرد که «بانک ملی ایران این شجاعت را داشت تا به عرصه ایجاد شعبه دیجیتال ورود کند» و افزود: بانک ملی ایران در این پروژه هرگز به فکر درآمدزایی نبوده و نیست، بلکه یک دیدگاه ملی را دنبال می کند تا بانکداری دیجیتال را در کشور پیاده سازی کند.


عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به وجود حساب بانکی بیش از 70 میلیون نفر در این بانک اشاره کرد و گفت: بیش از 40 میلیون حساب از این تعداد فعال است و این نشان می دهد که مسئولیت بانک ملی ایران در قبال مشتریانش بسیار سنگین است.


خاتونی به همچنین فعالیت 7 میلیون دستگاه کارتخوان در کشور را یادآور شد و با بیان این که حجم قابل توجهی از سرمایه کشور در این بخش هزینه شده است، ادامه داد: با توسعه نشان پرداخت، علاوه بر تسریع در تراکنش ها، صرفه جویی های مالی زیادی نیز حاصل خواهد شد.


قائم مقام آسان پرداخت نیز در این نشست با اشاره به اجرای پروژه «نشان» به صورت مشترک میان این شرکت و بانک ملی ایران، گفت: یکی از اهداف این همکاری دوجانبه آن است که هر ایرانی یک حساب فعال در بانک ملی ایران داشته باشد.

 

مهدی شهیدی با بیان این که حذف رسیدهای کاغذی در تراکنش های بانکی بسیار با اهمیت است، ادامه داد: 600 هزار پذیرنده آسان پرداخت اکنون به نشان پرداخت مجهزند و کاربران می توانند به صورت امن و سهل از آنها استفاده کنند.


وی همچنین «نشان بانک» را محصولی نوآورانه خواند که در آن هر کسی می تواند بدون کاغذبازی های معمول و تنها از طریق احراز هویت الکترونیکی، عملیات های بانکی خود را روی گوشی موبایل انجام دهد.


سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران نیز در این نشست خبری با اشاره به این که همکاری این بانک و آسان پرداخت در راستای تسهیل کسب و کارها و عملیات های بانکی روزمره مردم بوده است، اظهار امیدواری کرد این روند ادامه یابد.


بهرنگ فاطمی معاون فروش و مشتریان آسان پرداخت نیز در این جلسه تاکید کرد که امنیت نشان پرداخت، تضمین شده است و کاربران با خیال راحت می توانند از آن استفاده کنند.

 


ثبت نظر

ارسال