شعب پایتخت بانک شهر در بهترین شرایط خدمات رسانی قرار دارند

نمایه بانک : مدیر امور شعب شهر تهران بانک شهر با بیان اینکه نوآوری در خدمات، توجه به نیاز مشتریان و اعتلای نام بانک محور فعالیت شعب این بانک بوده است،گفت: شعب پایتخت بانک شهر در بهترین شرایط خدمت رسانی قرار دارند.
  • یکشنبه 20 مهر 1399 ساعت 13:45
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، سعید عسگری با تاکید بر اینکه توجه به خواست و نیازهای مشتریان بانک شهر و تمامی شهروندان همواره در صدر اقدامات شعب این بانک قرار داشته است،افزود: معتقدیم مشتریان، مهمترین دارایی بانک ها هستند و درهمین راستا هر روز باید نحوه خدمت رسانی به آنان بهبود یابد.
 

وی ادامه داد: خوشبختانه طی 2 سال گذشته بانک شهر تلاش کرده است با ارائه جدیدترین خدمات در شعب و به خصوص در حوزه بانکداری الکترونیک میزان رضایتمندی مشتریان را افزایش داده و باعث محبوبیت بیش از پیش خود در شبکه بانکی کشور شود.
 

عسگری با اشاره به عملکرد درخشان برخی شعب پایتخت بانک شهر در تمامی حوزه های بانکی،تصریح کرد: پرداخت تسهیلات در قالب طرح های مختلف اعم از "پذیرندگان"، "شهریار"، "اساتید"، "شکوه شهر"، "تندرستی" نشان از دغدغه مداری این بانک نسبت به تمامی اقشار به خصوص اقشار آسیب پذیر دارد.
 

مدیر امور شعب شهر تهران بانک شهر گفت: وصول مطالبات ، جذب منابع ارزان قیمت، بهبود نرخ موثر تسهیلات،کاهش هزینه‌ها و ... از جمله عوامل اصلی سودآوری شعب پایتخت این بانک بوده است.
 

عسگری با اشاره به حضور نیروهای توانمند، جوان و با استعداد در شعب بانک شهر،افزود: اعتقاد راسخ داریم که آموزش مستمر کارکنان باعث کاهش مشکلات اجرایی خواهد شد، بنابراین طی برنامه ریزی مدون و با بهره گیری از دانش اساتید بنام، روز به روز بر دانش و توان فکری کارکنان افزوده می شود.

ثبت نظر

ارسال