قدردانی از برترین روسای شعب بانک شهر

نمایه بانک : در دهمین همایش تجلیل از روسای موفق شعب بانک‌های کشور، برترین روسای شعب بانک شهر مورد قدردانی قرار گرفتند.
  • یکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت 12:30
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر،  دهمین همایش روسای موفق شعب بانک های کشور طی مراسمی با محوریت «نقش روسای شعب در مدیریت ریسک اعتباری»؛با حضور مدیران ارشد شبکه بانکی و به همت موسسه آموزش عالی بانکداری در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
 

در این مراسم که مقامات ارشد نظام بانکی، مدیران عامل و رؤسای برگزیده شعب بانک های دولتی و خصوصی و همچنین موسسات اعتباری کشور حضور داشتند، از 4 رئیس شعبه برتر بانک شهر (سرکار خانم سمیه شفایی رئیس شعبه سه راه افسریه ، آقایان ابراهیم دارابیان رئیس شعبه احمد قصیر، حامد عباسی رئیس شعبه بلوار جمهوری مشهد و حمید بیات رئیس شعبه همدان ) به عنوان روسای برتر این بانک تقدیر شد.
 

همایش تجلیل از روسای موفق شعب بانک‌های کشور همه ساله با هدف ایجاد بستر و فرصت مناسب برای تعامل و انتقال تجربه ها و دستاوردها بین رؤسای موفق و دیگر مدیران شبکه بانکی کشور و همچنین قدردانی و تکریم رؤسای موفق شعب بانک ها و مؤسسات اعتباری کشور برگزار می شود. این رویداد همچنین فرصت مناسبی فراهم می آورد تا آخرین تغییرات و تحولات در حوزه بانکداری در سطح شعب مطرح و دیدگاه های مدیران ارشد نظام بانکی کشور در این خصوص به مخاطبین ارائه شود.

ثبت نظر

ارسال