مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سال 98 بانک شهر برگزار شد

نمایه بانک : مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک شهر برای سال (دوره) مالی منتهی به 1398/12/29 با حضور حداکثری سهامداران و با رعایت ضوابط بهداشتی ابلاغی برگزار شد.
  • پنجشنبه 13 شهریور 1399 ساعت 11:13

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سال مالی منتهی به 1398/12/29 بانک شهر با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ابلاغی برای انتخاب اعضای هیئت ‌مدیره و تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره از ساعت 9 روز پنج شنبه 13 شهریور 1399 برگزار شد.


همچنین با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر برگزاری مجامع با حضور حداکثر 15 نفر از سهامداران حقیقی یا حقوقی علاوه بر پیش بینی امکانات حضور افراد سهامدار با رعایت فاصله اجتماعی در سالن جانبی، این مراسم به صورت زنده از طریق وب سایت بانک شهر به آدرس shahr-bank.ir برای رویت عموم پخش شد.


در حاشیه این جلسه نیز،گزارشی از نحوه فعالیت بانک شهر در شبکه بانکی، ارائه به روزترین خدمات به شهروندان و مشتریان و حمایت از تولیدکنندگان داخلی در سال "جهش تولید" از سوی جناب آقای احمد درخشنده مدیرعامل این بانک داده شد.

لازم به ذکر است، در پایان این مجمع آقایان رضا یاری فرد و محسن زرندی مقدم به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره بانک شهر و جناب آقای جواد عطاران به عنوان عضو علی البدل هیئت مدیره این بانک انتخاب و معرفی شدند.


ثبت نظر

ارسال