محصولات بانک توسعه تعاون ویژه تعاونی‌ها طراحی و ارائه می‌گردد

نمایه بانک : حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون: محصولات بانک توسعه تعاون ویژه تعاونی‌ها طراحی و ارائه می‌گردد.
  • چهارشنبه 27 شهریور 1398 ساعت 9:48

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون که عصر امروز به همراه محمد کبیری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در گردهمایی اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی و شرکت‌های تعاونی استان زنجان در سالن اجتماعات سازمان برنامه‌وبودجه استان حضور یافته بود ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: اهداف، سیاست‌ها و راهبردهای بانک هنگامی به نتایج موردنظر می‌رسد که ارتباطی دوسویه میان بانک و تعاون گران برقرار باشد. وی در این رابطه افزود: برنامه‌ها و طرح‌های بانک توسعه تعاون در تطبیق با شرایط و مقتضیات شرکت‌های تعاونی طراحی و اجرا می‌گردد.

وی با معرفی طرح رونق تعاون به‌عنوان جدیدترین محصول این بانک ویژه رسته‌های مختلف تعاون گران گفت: زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های مناسبی از طریق این طرح برای ارائه خدمات تسهیلاتی به شرکت‌های تعاونی فراهم گردیده است و اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی با ساماندهی اعضا و مشتریان خود می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند گردند.

مهدیان در ادامه به انعقاد تفاهم‌نامه میان بانک توسعه تعاون و معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تأمین مالی پروژه‌های مسکونی شرکت‌های تعاونی مسکن اشاره نمود و گفت: در تلاش هستیم خط اعتباری به میزان 20 هزار میلیارد ریال برای پیشبرد طرح اختصاص دهیم. وی افزود: البته بانک این طرح را با اختصاص سه هزار میلیارد ریال اعتبار آغاز نموده و هم‌زمان با پیشرفت طرح، مابقی منابع موردنیاز نیز تأمین خواهد گردید.

در این جلسه سید باقر فتاحی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از طرح تعاون، اشتغال، بازار موسوم به طرح«تاب» به ‌عنوان دیگر پروژه مشترک میان بانک و معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یاد نمود که باهدف ایجاد اشتغال برای 105 هزار نفر در قالب سه هزار شرکت تعاونی اجرا می‌گردد و بانک توسعه تعاون به‌عنوان نهاد تخصصی مالی بخش تعاون نقش مهمی در پیشبرد این طرح دارد.

شایان‌ذکر است در این جلسه مدیران عامل اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی استان زنجان مهم‌ترین مسائل و نقطه نظرات تخصصی خود را با مسئولین حاضر در جلسه مطرح نمودند و راهکارها و راهبردهای تخصصی برای پیشبرد امور تعاونی‌ها ارائه گردید.


ثبت نظر

ارسال