پرداخت 28 هزار فقره تسهیلات ازدواج جوانان در بانک ملی ایران/ همه حساب های بانک ملی ایران را یک جا مدیریت کنید

نمایه بانک : بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه، بیش از 28 هزار فقره تسهیلات ازدواج به زوج های جوان پرداخت کرده است./ هر مشتری ممکن است چندین حساب در بانک ملی ایران داشته باشد، اما چگونه می تواند همه این حساب ها را یک جا مدیریت کند؟
  • شنبه 11 خرداد 1398 ساعت 13:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در دو ماه ابتدای سال جاری این بانک با حمایت از سیاست های ازدواج جوانان، تعداد 28 هزار و 432 فقره تسهیلات ازدواج به ارزش هشت هزار و 882 میلیارد و 160 میلیون ریال اختصاص داده است.

سقف تسهیلات قرض الحسنه ازدواج 30 میلیون تومان برای هر یک از زوجین با دوره بازپرداخت 60 ماه و نرخ چهار درصد کارمزد است.

بانک ملی ایران در سال گذشته نیز حدود 265 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است که ارزش ریالی این تسهیلات به 41 هزار و 492 میلیارد و 768 میلیون ریال می رسد.

لازم به ذکر است، به هر یک از متقاضیان صرفا یک مرتبه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تعلق می گیرد و متقاضیان به مدت دو سال (24 ماه) از تاریخ عقد، می توانند برای دریافت تسهیلات مذکور اقدام کنند.

 

همه حساب های بانک ملی ایران را یک جا مدیریت کنید

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، تصور کنید مشتری بانک حساب قرض الحسنه خود را در یک شعبه، حساب جاری خود را در شعبه ای دیگر و حساب کوتاه مدت خود را در شعبه دیگری افتتاح کرده است.

در روش سنتی، مشتری باید برای انجام عملیات بانکی بر روی هر کدام از این حساب ها به شعب مختلف مراجعه کند، در حالی که سامانه های مدرن بانک ملی ایران، این روند را به نفع مشتری تغییر داده است.

در حال حاضر سامانه بام بانک ملی ایران، این امکان را فراهم کرده که همه حساب های یک مشتری توسط آن به صورت اینترنتی مدیریت شود. مشتری پس از راه اندازی سامانه بام تنها برای یکی از حساب ها، می تواند سایر حساب های متصل به شماره ملی خود را نیز در این سامانه مشاهده کرده و همه عملیات های بانکی را برای آن ها انجام دهد.

از سوی دیگر، بانک ملی ایران به مشتریان خود این امکان را داده که حساب های متعدد خود را تنها به یک کارت بانکی متصل کنند. برای این کار کافی است مشتری به یکی از شعب بانک مراجعه کرده و درخواست خود را برای تجمیع حساب ها در کارت بانکی مدنظرش ارائه کند.

با این روش، حساب اولیه افتتاح شده با کارت بانکی ارائه شده به صورت پیش فرض بر روی آن در نظر گرفته شده و سایر حساب ها، حساب ثانویه خواهند بود.

هنگام خرید کردن از این کارت با دستگاه های کارتخوان و یا درگاه های اینترنتی، موجودی حساب پیش فرض استفاده خواهد شد، اما در دستگاه های خودپرداز بانک ملی ایران امکان انتخاب حساب متصل به کارت توسط مشتری وجود خواهد داشت.


ثبت نظر

ارسال