کارکنان بیمارستان بانک همپای کادر درمانی کشور در خط مقدم جبهه سلامت

نمایه بانک : بیمارستان بانک ملی ایران از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون علاوه بر خدمات معمول به بیماران، خدمات گسترده ای را در راستای کمک به کاهش آثار شیوع این ویروس ارائه کرده است.
  • شنبه 13 اردیبهشت 1399 ساعت 11:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بیمارستان بانک ملی ایران با استفاده از کادر درمانی مجرب و همچنین فراهم سازی امکانات و تجهیزات به روز به شکل قابل توجهی بر هدایت صحیح امور مرتبط با کرونا متمرکز شده و با تامین اقلام بهداشتی، تجهیزات و منابع لازم در جهت مبارزه با شیوع این بیماری  گام برداشته است.

 

نصب کانکس در محوطه بیمارستان، ساخت تریاژ پیش بیمارستانی و معاینه بیماران مشکوک به کرونا، ایجاد بخش مجزای کرونا، ICU  مجزا برای بیماران کرونا، ایجاد واحد قرنطینه برای این بیماران بعد از ترخیص و بیمارانی که شرایط قرنطینه در منزل را ندارند با امکانات کامل درمانی و حضور مستمر پزشک جهت درمان از جمله اقدامات این واحد در این برهه زمانی بوده است.

 

گفتنی است افتتاح و راه اندازی آزمایشگاه مولکولی به روش PCR جهت تشخیص بیماری های ویروسی از جمله کرونا، هپاتیت، سارس، مرس و همچنین برنامه ریزی مدون در جهت غربالگری همکاران در خصوص ابتلا به بیماری کوید 19 از دیگر امور انجام شده در این ایام می باشد.

 

شایان ذکر است در پی اقدامات انجام شده بیمارستان بانک،  دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران از اقدامات و تلاش های همکاران بیمارستان بانک ملی ایران در مقابله با کرونا تقدیر کرد.


ثبت نظر

ارسال