کیفیت خدمات بانکی و رضایت مشتریان مهمترین هدف بانک ایران زمین

نمایه بانک : مدیرعامل بانک ایران زمین در مراسم قرعه کشی جشنواره همراه بانک و پایانه های فروشگاهی این بانک که با حضور مدیران ارشد بانکی و اصحاب رسانه برگزار شد گفت : قرعه کشی معمولا تشویقی است برای مشتریان همواره وفادار بانک ایران زمین که از خدمات دیجیتال بانک ایران زمین استفاده کرده اند و آنچه موجب سیر صعودی اقبال مشتریان به خدمات دیجیتال بانک ایران زمین است، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان از این طرح ها و خدمات است.
  • یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 ساعت 15:30

نویسنده و خبرنگار : نازیلا محمدی

به گزارش نمایه بانک ، عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک ایران زمین در مراسم قرعه کشی جشنواره همراه بانک و پایانه های فروشگاهی این بانک که با حضور مدیران ارشد بانکی و اصحاب رسانه برگزار شد گفت :  قرعه کشی معمولا تشویقی است برای مشتریان همواره وفادار بانک ایران زمین که از خدمات دیجیتال بانک ایران زمین استفاده کرده اند و آنچه موجب سیر صعودی اقبال مشتریان به خدمات دیجیتال بانک ایران زمین است، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان از این طرح ها و خدمات است.

پورسعید در ادامه سخنان خود افزود: خدمات بانک ایران زمین در بحث دیجیتال از سه سال پیش پایه اش گذاشته شد و در خط مشی و استراتژی خود همواره اهداف بلند سازمانی را بر پایه کیفیت خدمات و رضایت مشتریان گذاشتیم. امروز بانک های دیگری را می بینیم که به این عرصه وارد شده اند و این نشانگر حرکت شتابنده ماشین تحول دیجیتال در صنعت بانکداری است و امروزمدام باید منتظر محصولات و خدماتی نوین در این زمینه بود.

هفته پیش وزارت اقتصاد نامه ای را با موضوع توجه به تحولات دیجیتال به بانک ها ابلاغ کرده و ازآنها خواسته نقشه راه خود را در ارتباط با تحولات دیجیتال بانکداری شرح دهند. امروز دستاوردهای به دست آمده از تلاش دو سال و نیم بانک ایران زمین باعث افتخار است، چرا که توانسته ایم بر مبنای اساسنامه خود مسیر را به درستی و با همان سرعت مورد نظر طی کنیم و به دستاوردهای خوبی در این زمینه دست یابیم. در ابتدا مسیر تحولات دیجیتال سرعت کم بود اما امروز این تحولات همه گیر شده است و از آن گریزی نیست. جریان تحولات دیجیتال از دوسال پیش شتاب زیادی گرفته و می رود که فرداهای ناپیدایی از دستاوردها را برای صنعت بانکداری به همراه آورد.

وی در پایان سخنانش "بانکداری به سبک فردا" را شعار جدید بانک ایران زمین معرفی کرد و گفت: به مشتریان خوب بانک ایران زمین که با اعتماد و حمایت خود مشتری محصولات و خدمات دیجیتال بانک ایران زمین شدند  و از خدمات همراه بانک و دستگاه های  پوز استفاده کردند، این قرعه کشی را که راهی برای سپاسگزاری از همراهی و اعتماد آنهاست ، تقدیم می کنیم.

*همچنین یاد آور می شویم که در این قرعه کشی افرادی که توانستند امتیاز بیش از 300 کسب کنند، شرکت داده شدند. در این مراسم چهار جایزه 250 میلیون ریالی مربوط به جشنواره همراه بانک ایران زمین مشخص شد. همچنین نفرات برنده 30 جایزه 100 میلیون ریالی ، چهار کارت هدیه پنج میلیون ریالی و 800 کارت هدیه دو میلیون و پانصد هزار ریالی در جشنواره پایانه های فروشگاهی اعلام شدند.

اسامی برندگان در این قرعه کشی از ساعت 17 امروز در نشانی club.izbank.ir   قابل مشاهده خواهد بود.

 

 


ثبت نظر

ارسال