جابه جایی بیش از 20950 میلیارد ریال اوراق بهادار در بورس تهران

نمایه بانک : در پایان معاملات تالارهای بورس اوراق بهادار تهران سه شنبه مورخ 15 مهر ماه 1398 در 422 هزار دفعه، تعداد 4 میلیارد و 858 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش بیش از 20 هزار و 954 میلیارد ریال معامله شد و ارزش بازار رقم معادل 1148 هزار میلیارد تومان را ثبت کرد.
  • سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت 18:20

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از بورس و اوراق بهادار تهران، شاخص کل با 6440 واحد کاهش روبرو شد و به رقم 314470 واحد رسید. شاخص کل هم وزن با 2422 واحد کاهش روبرو شد و به رقم 93055 واحد رسید.

شاخص بازار اول با 5122 واحد کاهش به رقم 226652 واحد بالغ گردید و شاخص بازار دوم با 11113 واحد کاهش رقم 648001 واحد را تجربه کرد.

بیشترین تاثیر منفی بر شاخص کل را بانک ملت، گروه مپنا، فولاد مبارکه اصفهان، مخابرات ایران، مدیریت سرمایه گذاری امید، توسعه معادن و فلزات، خدمات انفورماتیک، بانک پاسارگاد، پتروشیمی جم، شرکت ارتباطات سیار ایران، ملی صنایع مس ایران و بانک تجارت به نام خود اختصاص دادند.

از سویی دیگر بیشترین حجم معاملات را بانک تجارت، بانک صادرات ایران، بانک ملت، صنایع ریخته گردی ایران، صندوق. س. پارند پایدار سپهر، صندوق. س. پارند پایدار سپهر(پارند2)، فولاد مبارکه اصفهان و سایپا به نام خود ثبت کردند.

 بازگشایی و توقف نماد

بازگشایی نماد معاملاتی(پاکشو)

نماد معاملاتی شرکت گروه صنعتی پاکشو(پاکشو)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه 'الف' بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد

بازگشایی نماد معاملاتی(سقاین)

نماد معاملاتی شرکت سیمان قاین(سقاین)با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام واطلاعیه منتشر شده در سایت کدال با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد، همچنین ادامه معاملات در نماد مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجعقیمت کشف شده در حراج امکان پذیر است

بازگشایی نمادهای معاملاتی(قثابت)،(درازک)،(آسیا)

نماد معاملاتی شرکت های کارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان(قثابت)، لابراتوارهای رازک(درازک)، بیمه آسیا(آسیا)با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام واطلاعیه منتشر شده در سایت کدال با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشند، همچنین ادامه معاملات در نمادهای مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجعقیمت کشف شده در حراج امکان پذیر است.

توقف نمادهای (کنور1)، (خبهمن1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف

نماد معاملاتی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور (کنور1)، گروه‌بهمن‌ (خبهمن1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف گردید. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

قرارداد های آتی سبد سهام

در بازار قرارداد های آتی سبد سهام، تعداد 5 قرارداد به ارزش بیش از 80 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

ابزار بدهی                              

در بازار بدهی که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می شود، تعداد 111  هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از 105 میلیارد  و 50 میلیون ریال معامله شد.

صندوق های قابل معامله (ETF)      

در بازار صندوق های قابل معامله که صندوق های قابل معامله و صندوق های سرمایه گذاری شاخصی قابل معامله داد و ستد می شود، 251 میلیون و 409 هزار واحد از صندوق سرمایه گذاری به ارزش کل بیش 2551 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

بازار اختیار معامله  

در بازار اوراق مشتقه تعداد 131844 قرارداد به ارزش بیش از 18 میلیارد و 850 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت فولاد سپید فراب کویر ( کویر)

به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند در روز چهارشنبه مورخ 17 /07 / 1398 تعداد 240 میلیون سهم معادل 10 درصداز سهام شرکت فولاد سپید فراب کویر( کویر) به عنوان پانصدوسی و سومین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش 'ساخت فلزات اساسی' گروه و طبقه 'ساخت آهن و فولاد اساسی' در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد 'کویر' به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.


ثبت نظر

ارسال