رییس کل بیمه مرکزی : رمز گذشتن از تحریم ها وحدت و انسجام عملکردی است

نمایه بانک : وضعیت فعلی کشور و تحریم های اقتصادی بین المللی ایجاب می کند که وحدت و انسجام بین مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی بیشترشود تا بتوان این برهه حساس را پشت سر گذاشت.
  • چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 ساعت 17:45

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، دکتر غلامرضا سلیمانی در جمع مدیران حراست دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی، بابیان این مطلب گفت: ارتباط مستقیم وظایف و ماموریت های مجموعه وزارت امور اقتصادی ودارایی با مردم باعث شده که حساسیت این مجموعه نسبت به دیگر دستگاهها بیشتر باشد و بدیهی است که نحوه خدمت رسانی و ارتباط گیری مناسب با مردم باعث استحکام و برقراری اعتماد بین مردم و نظام می شود.
رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به برخی از سختی های دوران دفاع مقدس گفت: با این تجربه، ما خیلی نگران وضعیت فعلی و تاثیر تحریم ها نیستیم و لیکن برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که این وزارتخانه به عنوان مهم ترین دستگاه در مبارزه با تحریم، با حفظ انسجام و همگرایی، نقش خود را در صف اول مبارزه به خوبی ایفا کند.
دکتر سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر این نکته که مجموعه وزارت امور اقتصادی ودارایی، وظایف خطیری در برقراری آسایش و اطمینان به مردم دارد، گفت: عملکرد ما به عنوان کارکنان این وزارتخانه نباید به نارضایتی مردم منجرشود و ما وظیفه داریم مشکلات و مسایل خود را با رویکرد پیشگیرانه در درون مجموعه حل کنیم.
رییس کل بیمه مرکزی اضافه کرد: مقابله با فساد مستلزم نظارت است و نظارت نیز نیازمند اطلاعات و آمار با استفاده از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری است و پیش نیاز این موضوع، تخصص و تعهد حرفه ای در همه زمینه هاست؛ با این رویکرد همه مدیران مرتبط برای نظارت مطلوبتر، به اطلاعات و آموزش نیازمندند.
وی با اشاره به موضوع احقاق حق مردم در همه زمینه ها گفت: چگونگی ارائه خدمت به مردم همیشه باید ارزیابی و بازنگری شود چرا که ازطریق این ارزیابی های میدانی است که میزان رضایت مندی مردم از خدمت ارائه شده مشخص می شود.
دکتر سلیمانی از اعتمادسازی بین ارتباط مدیران حراست با کارکنان به عنوان یکی از محورهای مهم یاد کرد و گفت : با برقراری ارتباط نزدیک با کارکنان می توان به تحقق اهداف پیش بینی شده امیدوار بود.
گفتنی است نشست شورای هماهنگی مدیران حراست دستگاه های وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارتخانه و مدیران کل دفاتر مرکزی حراست مجموعه، به میزبانی بیمه مرکزی صبح امروز برگزار شد


ثبت نظر

ارسال