ارائه حق بیمه رقابتی در بیمه درمان با کنترل ضریب خسارت امکان پذیر است

نمایه بانک : مدیر بیمه‌های اشخاص شرکت بیمه تجارت‌نو اعلام کرد: در حال حاضر این شرکت بیمه‌ای با تعداد زیادی از مراکز تشخیصی و درمانی در سراسر کشور قرار داد داشته و در حوزه انعقاد قرارداد با مراکز درمانی در رتبه چهارم، پس از شرکت‌های قدیمی صنعت بیمه کشور قرار دارد.
  • یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 ساعت 16:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو ، منا عروجی (مدیر بیمه های اشخاص شرکت بیمه تجارت نو) گفت: بیمه تجارت ‌نو از اواخر پاییز ۹۷ ضمن استقلال در بررسی و تحلیل  خسارت درمان، وارد انعقاد قرارداد با مراکز درمانی سراسر کشور به صورت گسترده شده است.

 

وی با اشاره به "ثبت حق بیمه‌ ها به تفکیک پوشش و خسارت‌های بخش درمان با جزئیات در سیستم‌ های این شرکت بیمه ‌ای" ادامه داد: روند موجود سبب شده تا اطلاعات و داده های لازم جهت اکچوئری و نرخ های هر پوشش بدون هیچ اشتباهی، صحیح  به‌دست آید.

 

مدیر بیمه های اشخاص شرکت بیمه تجارت نو در بخش دیگری ازتشریح عملکرد حوزه درمان این شرکت گفت: بیمه تجارت‌ نو هم مانند تمامی شرکت های بیمه‌ای دیگر تمایلی به فروش بیمه نامه تکمیل درمان به صورت تک رشته ای ندارد وورود به بازارهایی که تکمیل درمان بزرگ دارند به امید جذب سایر پرتفوهای بیمه گذاران انجام می شود.

 

عروجی یکی از مزایای بیمه تکمیل درمان شرکت بیمه تجارت‌نو را صدور معرفی نامه آنلاین برشمرده و گفت: بیمه گذاران می توانند با مراجعه به هر مرکز درمانی و ارائه کد ملی خود معرفی نامه دریافت کنند، پرداخت خسارت مستقیم به بیمه شدگان در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شود.

 

وی، یکی از دلایل جهش موفق بیمه تکمیل درمان در این شرکت را ارائه خدمات در محل برای بیمه گذاران با پرتفوی قابل توجه دانسته و افزود: درصورت عدم صدور معرفی نامه آنلاین، تیم ارزیابی خسارت شرکت با استقرار در محل بیمه گذار خسارت را ارزیابی کرده و پرداخت انجام می شود.

 

مدیر بیمه های اشخاص شرکت بیمه تجارت نو، با بیان اینکه کنترل خسارت مهمترین مسئله برای هر شرکت بیمه‌ای است، گفت: اگر شرکتی بتواند خسارت خود را در بیمه تکمیل درمان کنترل کند، می تواند قیمت های رقابتی ارائه دهد و با بررسی خسارت‌ها در استان های متفاوت متناسب با شرایط هر استان قیمت گذاری کند.

 

به نظر می رسد با ارزیابی خسارت توسط خود شرکت بیمه گر، کار اکچوئری و کنترل ریسک راحت تر شده بیمه‌ گر می تواند تصمیمات صحیحی بر مبنای داده های اطلاعاتی و تحلیل های مناسب اتخاذ کند.

 

وی همچنین درخصوص تاثیر شیوع ویروس کرونا برروی هزینه های بیمه نامه تکمیل درمان شرکت های بیمه‌ای گفت: در مقطع زمانی فعلی با خود مراقبتی ایجاد شده از سمت آحاد جامعه، بار مراجعه افراد به دلیل مسری بودن این بیماری به مراکز درمانی کاهش یافته اما این موضوع مقطعی است و باید منتظر روند افزایشی در مراجعه بیمه شدگان به مراکز درمانی بعد از خرداد ماه باشیم.

 

مدیر بیمه های اشخاص بیمه تجارت نو در خصوص قراردادهای این شرکت نیز اظهار کرد: در حال حاضر قراردادهای کشوری و بزرگی مثل قراردادهای تکمیل درمان دانشگاه ها، وزارتخانه ها، پتروشیمی ها، استانداری ها، بانک ها و صنایع در جریان است درکل علاوه برسهامداران بزرگ بیمه تجارت‌نو که بخشی از بیمه گذاران این شرکت هستند قشرهای مختلف جامعه نیز در فهرست بیمه گذاران شرکت قراردارند.

 


ثبت نظر

ارسال