بستر کافی برای خصوصی سازی کامل صنعت بیمه فراهم است

نمایه بانک : تمامی دیدگاه های متفاوت بین فعالان بخش خصوصی و دولت قابل احترام است که البته فصل مشترک آن باید پایبندی به قانون باشد.
  • چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت 17:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، دکتر غلامرضا سلیمانی که در دهمین نشست هیئت نمایندگان دوره نهم اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی تهران سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: اصلاح ساختار و حذف تعرفه ها و استفاده از فن آوری روز، شتاب صنعت بیمه را در روند خصوصی سازی افزایش داده است.

 

رئیس کل بیمه مرکزی با اعلام این مطلب گفت شرکت‌های بیمه باید فرصت های سرمایه گذاری بیشتری را فراهم کنند، تصریح کرد: قابلیت جمع آوری نقدینگی بازار و جذب پولهای خرد مردم، ظرفیت مهمی است که در اختیار صنعت بیمه قرار دارد.

 

وی ماموریت اصلی صنعت بیمه را مدیریت ریسک دانست و گفت: با راه اندازی مرکز مدیریت ریسک در آینده نزدیک بسیاری از مشکلات صنعت بیمه در فضایی علمی و حرفه ای، برطرف خواهد شد.

 

دکتر غلامرضا سلیمانی با تشریح ابعاد گوناگون صندوق بیمه حوادث طبیعی به اهمیت تاسیس آن اشاره کرد و اظهار داشت: بی تردید با بهره گیری از اصول عملیات بیمه گری خسارت آسیب دیدگان با حفظ احترام و کرامت انسانی جبران می شود و توقع خسارت دیدگان از دولت به حداقل خواهد رسید.

 

رئیس شورای عالی بیمه از عملکرد صنعت بیمه در شرایط تحریم ابراز رضایت کرد و گفت: خوشبختانه صنعت بیمه با تکیه بر تجارب پیشین و اموزش های کافی توانسته است از آزمون تحریم های ناجوانمردانه سربلند بیرون بیاید.

 

 وی در پایان با تاکید بر ضرورت تعامل تنگاتنگ اتاق بازرگانی و صنعت بیمه از تولیدکنندگان و فعالان عرصه صنعت خواست تا با مطالعه بیشتر محصولات بیمه‌ای از فرصت ها و ظرفیت های این صنعت، بهره بیشتری ببرند.

 

 گفتنی است دکتر سلیمانی در پایان دهمین نشست هیئت نمایندگان دوره نهم اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تهران به سوالات متعدد اعضای این اتاق پاسخ داد.


ثبت نظر

ارسال