رئیس کل بیمه مرکزی:

زمینه برای توسعه همه جانبه صنعت بیمه فراهم است

نمایه بانک : صنعت بیمه در سال های اخیر از رشد محسوس و قابل توجهی برخوردار بوده اما با توجه به ظرفیت های خالی در این صنعت امکان توسعه بیشتر همچنان فراهم است.
  • چهارشنبه 6 شهریور 1398 ساعت 11:40

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، دکتر غلامرضا سلیمانی که در مراسم پاسداشت بازنشستگان بیمه مرکزی سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: اگر بورس، بانک و بیمه را سه ضلع مثلث توسعه اقتصادی در کشور بدانیم باید این نکته را در نظر داشته باشیم که ظرفیت تقویت ضلع صنعت بیمه برای توسعه بیشتر از دو ضلع دیگر است.
رئیس کل بیمه مرکزی تحقق اهداف صنعت بیمه را در گرو بهره گیری از امکانات به روز تکنولوژی اعم از استارتاپ ها و فین تک ها دانست و گفت: صنعت بیمه باید برای حضور جدی تر در بازار سرمایه طرحی نو در اندازد و با ورود به فضاهای نوین سرمایه گذاری و جذب مشتری، سهم خود را از بازار اقتصادی کشور افزایش دهد.
وی از عزم جدی نهاد ناظر برای حذف مالیات بر ارزش افزوده در حوزه صنعت بیمه و رایزنی‌های مستمر در این خصوص، خبر داد و افزود: قوانین و مقررات باید به گونه‌ای تدوین شود که برای توسعه رشته‌های بیمه به خصوص بیمه‌های زندگی تهدیدی تلقی نشود.
وی با تکریم بازنشستگان از آنان به عنوان سرمایه های اصلی صنعت بیمه یاد کرد و گفت:در صورت استفاده هوشمندانه از تجارب بازنشستگان صنعت بیمه تحقق اهداف صنعت بیمه در کشور دور از دسترس نخواهد بود.
رییس شورای عالی بیمه از بازنشستگان به عنوان الگوی ارزشمند کارکنان بیمه مرکزی نام برد و اظهار داشت: هرچقدر دغدغه های مالی و مادی بازنشستگان کاهش یابد ضریب سلامت اداری کارکنان افزایش خواهد یافت.
وی به اهمیت سرمایه گذاری‌های سودآور در صنعت بیمه و بیمه مرکزی اشاره کرد و گفت: رفع دغدغه‌های کارکنان و بازنشستگان بیمه در گرو توانمندسازی مالی است و باید در سرمایه گذاری ها دقت بیشتری صورت بگیرد.
دکتر سلیمانی از اراده بیمه مرکزی برای ارائه تسهیلات بیشتر در بخش درمان بازنشستگان خبر داد و از حضور آنان در مراسم تقدیر کرد.
گفتنی است در آغاز این مراسم سید محمد آسوده مدیر کانون بازنشستگان بیمه مرکزی با قدردانی از برپایی مراسم تکریم بازنشستگان از اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان بیمه مرکزی به عنوان یک دستاورد بزرگ یاد کرد و گفت: در کنار این دستاورد ویژه، برقراری یک خط ویژه درمان برای پوشش کامل بیمه درمان نیز از نیازهای مهم بازنشستگان صنعت بیمه به شمار می رود.


ثبت نظر

ارسال