طراحی و تدوین نقشه راه توسعه سرمایه های انسانی صنعت بیمه ضروری است

نمایه بانک : طراحی و تدوین نقشه راه توسعه سرمایه های انسانی صنعت بیمه یک ضرورت است که باید با دقت و حساسیت دنبال شود.
  • یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 15:41

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی ، علیرضا باقری که در جمع مدیران و معاونان ادارات سرمایه های انسانی، منابع و پشتیبانی شرکت های بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: هم اندیشی فعالان حوزه مدیریت و سرمایه انسانی می تواند دستاوردهای بزرگی را در عرصه تبادل تجربیات و نوآوری در زمینه اداره سازمان های بیمه گر به همراه داشته باشد.
مدیرکل توسعه سرمایه های انسانی و پشتیبانی بیمه مرکزی با قدردانی از حضور حداکثری مدیران این حوزه در نخستین نشست هم اندیشی تصمیم سازان عرصه سرمایه های انسانی صنعت بیمه به اهمیت تداوم نشست ها اشاره کرد و گفت: امروزه نگاه به نیروی انسانی از "منابع" به "سرمایه" یک ضرورت آشکار بوده و باید به سمتی حرکت کنیم که رویکرد امور اداری به حفظ، تقویت و توسعه سرمایه های انسانی تغییر کند.
باقری، طراحی نقشه راه مشخص و فنی و همچنین حضور باانگیزه سرمایه های انسانی صنعت بیمه را از روش های موثر توسعه این صنعت ارزیابی کرد و اظهار داشت: شناسایی و برطرف کردن چالش های صنعت بیمه مهمترین ماموریت مدیریت سرمایه های انسانی به شمار می رود و رسیدن به این هدف بزرگ جز در سایه تعامل و هم اندیشی فعالان این حوزه ممکن نیست.
این مقام مسئول، میزان رضایتمندی مخاطبان سازمان ها را در گرو تلاش و برنامه ریزی مدیریت سرمایه های انسانی ارزیابی کرد و گفت: مثلث ملاحظات سازمانی، انتظارات ذینفعان و محدودیت های قانونی یک چالش مدیریتی است که باید با ظرافت و تکیه بر اصول حرفه ای راهبری، مدیریت شود.
وی تصریح کرد: نشست های مشترک مدیران سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت اگر با برنامه ریزی و هدف گذاری دقیق همراه باشد، بی شک آثار مثبت و سازنده ای را در پی خواهد داشت.
وی در پایان از ضرورت راه اندازی دبیرخانه دائمی برای بازدهی بیشتر این نشست ها خبر داد و از مدیران ذیربط خواست تا مصوبات نشست های یادشده را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.
گفتنی است در این نشست مدیران و معاونان شرکت های بیمه، سندیکای بیمه گران و نهادهای ذیربط نیز در حوزه های مختلف پشتیبانی و منابع انسانی به طرح دیدگاه های خود پرداختند.


ثبت نظر

ارسال