فروش آنلاین بیمه نامه و خدمات متمایز بیمه ایران در نمایشگاه الکامپ

نمایه بانک : شرکت سهامی بیمه ایران در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) حضوری فعال وگسترده همراه با فروش آنلاین بیمه نامه و خدمات متمایز دارد.
  • شنبه 29 تیر 1398 ساعت 16:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، براساس اعلام‌ معاونت فنی بیمه ایران، تمامی بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند انواع بیمه نامه های زندگی و غیرزندگی موردنیاز خود را بصورت آنلاین از غرفه الکترونیکی بیمه ایران خریداری نمایند.

همچنین برای تعدادی از بیمه نامه ها مانند بیمه بدنه،آتش سوزی و مسئولیت تخفیفات ویژه ای در این مکان تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۳۰ تیر در نظرگرفته شده است. برای ارج نهادن به جایگاه فعالان عرصه الکترونیک،کامپیوتر و تجارت الکترونیک و بازدیدکنندگان محترم، دو واحد تیم خسارت سیار اتومبیل نیز تا پایان مدت نمایشگاه نسبت به ارزیابی و رسیدگی به خسارتهای احتمالی در نمایشگاه مستقر گردیده اند.

بیست وپنجمین نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است که با شعار راهبردی "آینده بهتر" تا سی تیر ماه از ساعت 10 الی 18 پذیرای علاقمندان است.


ثبت نظر

ارسال