مدیرعامل بیمه تجارت‌ نو؛ مدیریت کارآمد سندیکا تعامل صنعت بیمه با سه قوه را تقویت می‌کند

نمایه بانک : مدیرعامل بیمه تجارت‌ نو با اشاره به نقش و اهمیت دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در تحولات صنعت بیمه بر لزوم برقراری تعاملات مناسب با سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه برای پیش برندگی صنعت بیمه تاکید کرد.
  • شنبه 29 تیر 1398 ساعت 10:58

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو ، نیما نوراللهی در خصوص انتخابات دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران گفت: با توجه به رسالت سندیکای بیمه گران برای ایجاد همگرایی بین شرکت های بیمه در سطح اقتصاد کشور، دبیرکل نقش مهم و به سزایی را می تواند در این زمینه داشته باشد.

وی یکی از شاخصه‌های مهم دبیرکل را شناخت مناسب از صنعت بیمه توصیف کرده و افزود: یکی دیگر از شاخصه های دبیرکل آن است که در فضای سیاسی و اقتصادی وی را بشناسند و بتواند به ویژه با سه قوه تعاملات خوبی را برقرار کرده و برای صنعت بیمه پیش برندگی داشته باشد.

مدیرعامل بیمه تجارت نو با اشاره به کارنامه دبیران کل سندیکای بیمه‌گران در دوره های مختلف اظهار داشت: در گذشته دیده‌ایم هر زمان که سکان دبیرکلی سندیکا در دست فرد با تدبیری بوده، قوانین خوبی در مجلس برای صنعت بیمه تصویب شده و تعامل مناسبی نیز با دولت و قوه قضاییه برقرار شده است.

در انتظارسرنوشت ابطال‌ فرمول

نوراللهی همچنین درباره ابطال فرمول بیمه مرکزی برای محاسبه خسارت خودروهای غیرمتعارف توسط هیات دیوان عدالت اداری گفت: این موضوع بسیار جدی است و کمیته تخصصی اتوموبیل سندیکای بیمه گران در حال کار بر روی آن است، باید اجازه دهیم تا نتیجه بحث های آنها مشخص شود.


ثبت نظر

ارسال