گردهمایی سه ماه پایانی سال تجارت‌ نو با محوریت نیروی انسانی

نمایه بانک : پیرو تاکیدات مدیرعامل تجارت‌نو مبنی بر ارائه خدمات رفاهی و پرداخت های متناسب با شأن نیروی انسانی و اهمیت نقش پرسنل به عنوان عامل اصلی تحقق اهداف سازمانی، همایش سه ماه پایانی سال ۹۸ این مجموعه با محوریت توسعه سازمانی و منابع انسانی برگزارشد.
  • شنبه 21 دی 1398 ساعت 12:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو ،  در این همایش که مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره، مدیران ستاد و شعب به همراه جمعی از پرسنل حضور داشتند، معاون توسعه سازمانی به بیان اقدامات اخیر صورت گرفته در حوزه مدیریت خود پرداخت.

ابراهیم غلامی با تاکید بر اینکه بر اساس منشور اخلاقی شرکت، سعی این معاونت فراهم سازی امکانات برای داشتن محیط کاری شاداب و پرداخت‌های منطبق با تحصیلات و سابقه به همکاران است، تجهیز ساختمان جدید، طبقه بندی مشاغل، برگزاری دوره های آموزشی، پرداخت وام، تصویب هدایایی نقدی و غیر نقدی برای نوروز و مناسبت‌ها، راه اندازی رستوران و غیره را از جمله دستاوردهای یکساله واحد مذکور برشمرد.

نمرات ۲۰ کارنامه مالی

در بخش دیگری از سخنرانی‌ها، معاونت مالی و اقتصادی با ارائه ارقام تحقق یافته درآمد، سود و پرتفوی پیش بینی شده وضعیت مالی شرکت را مطلوب ارزیابی کرد.

مسعود محمدی همچنین از فراهم شدن مقدمات افزایش سرمایه صد درصدی شرکت در آینده نزدیک خبر داد.

بازخوانی عملکرد با متن راهکار

مدیرعامل بیمه تجارت نو با تقدیر از گام های برداشته شده درجهت رفاه هرچه بیشتر پرسنل و واقعی ترشدن حقوق پرداختی بر استمرار تلاش این معاونت نسبت به گسترش دامنه خدمات رفاهی و مالی با هدف افزایش رضایت شغلی تاکید کرد.

نیما نوراللهی در فرصت ایجاد شده ضمن بازخوانی عملکرد ۹ ماه سال جاری واحد های فنی، مالی، منابع انسانی و پشتیبانی رهنمودهای لازم جهت تکمیل کلیه برنامه‌های تدوین شده درفرصت باقی مانده سال ۹۸ را بیان داشت.


ثبت نظر

ارسال