انتخاب مدیرعامل جدید و رونمایی از کارت یار و اپلیکیشن آوا در فن آوا کارت

نمایه بانک :فن آوا کارت با در اختیار داشتن حدود ۴۰۰ هزار پایانه فروش در سراسر ایران و ارائه سرویس به ۱۳ بانک بزرگ کشور، شرکت پرداخت الکترونیک، یکی از بزرگترین PSP های مطرح کشور محسوب می‌شود.
  • دوشنبه 19 فروردین 1398 ساعت 0:9
به گزارش نمایه بانک ،  به نقل از فابا نیوز ، شرکت فن‌آوا کارت سال ۱۳۸۲ با هدف ارائه خدمات ایمن، موثر، ارزان و در راستای توسعه ابزارهای پرداخت تاسیس شد. این شرکت پس از دریافت مجوزpsp ها از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، فعالیت خود را با صدور کارت‌های اعتباری آغاز کرد و از سال ۱۳۸۸ همکاری خود را با بانک‌ها در زمینه تامین، نصب و پشتیبانی دستگاههای کارتخوان آغاز کرد.
 
شرکت فن آوا کارت عنوان رتبه برتر شورای عالی انفورماتیک کشور را از آن خود کرده و توانسته با ارائه خدمات باکیفیت و مطمئن، سهم مناسبی از بازارهای خرد و کلان پرداخت الکترونیک در کشور را به خود اختصاص دهد. شرکت فن‌آوا کارت با بیش از ۲۴۰ نفر نیروی خلاق و کار‌آزموده و حدود ۴۰۰ هزار پایانه فروش در سراسر ایران و ارائه سرویس به ۱۳ بانک بزرگ کشور، یکی از بزرگترین PSPهای مطرح کشور محسوب می شود.
 
فعالیتهای اصلی شرکت فنآوا کارت، پرداخت بر بستر پایانه‌های فروش، درگاه اینترنتی، اپلیکیشن موبایلی، کد دستوری(USSD) سامانه نفیس و امکان سفارشی‌سازی خدمات باشگاه مشتریان و همچنین ارائه نرم‌افزار پایانه فروش و پرداخت موبایلی است. این شرکت با سرویس‌دهی ۲۴ساعته در طول ایام هفته، آماده پاسخگویی به نیازها و مشکلات مشتریان خود است.
 
محصولات و سرویس های جدید فن آوا کارت در سال 97
 
شرکت فن‌آوا کارت  در نمایشگاه الکامپ 97 از تازه ترین محصولات و سرویس‌های خود رونمایی کرد.
 
اپلیکیشن آوا همراه، دستگاه کارت‌خوان هوشمند PDA، کارت‌خوان‌های موبایلی یا MPOS، راه‌حل‌های پرداخت الکترونیکی در جایگاه سوخت، سلف‌سرویس کیوسک رستوران، صندوق فروشگاهی، سیستم نوبت‌دهی بیمارستانی، کیوسک شارژ، سامانه نفیس و ... از جمله محصولات و سرویس های فن آوا کارت بود که در این نمایشگاه به نمایش درآمد.
 
فن آوا کارت همچنین در الکامپ ۹۷ آخرین نسخه از اپلیکیشن آوا همراه را رونمایی کرد. اپلیکیشنی که هر دو حالت آنلاین و آفلاین را پشتیبانی کرده و علاوه بر عملیات خرید شارژ، پرداخت قبض، شارژ اینترنت و نیکوکاری، خدمات دیگری را پشتیبانی می‌کند.
 
شرکت فن آوا کارت همچنین در بهمن ماه 97 و در هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت از محصول جدید شرکت فن آوا کارت با نام “کارت یار” رونمایی کرد. این محصول یک کیت توسعه نرم افزار خرید درون برنامه ای است که برای استارت‌آپ‌ها و فین تک‌ها مناسب است.
 
آغاز سال 97 با انتخاب مدیرعامل جدید/ نوروزی جایگزین نوری شد
 
اردیبهشت ماه سال 1397 مدیرعامل شرکت فن آوا کارت تغییر کرد و علی نوروزی جایگزین علی نوری شد.
 
نوروزی فارغ التحصیل رشته مهندسی الکترونیک در مقطع کارشناسی و مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد است که پیشتر در سمت های مختلفی از جمله مدیرعاملی شرکت پیام هوشمند آریا در حوزه اپراتورهای مجازی تلفن همراه، معاون اجرایی گروه فن‌آوا، مدیرعامل شرکت انستیتو ایزایران، معاون شرکت صا ایران در حوزه کیفیت و استاندارد‌سازی، قائم‌مقام ریاست پژوهشکده الکترونیک و مخابرات شهید بهشتی حضور داشته است.
 
نوری در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید این شرکت، گفت: تلاش بسیاری شد تا فردی که برای هدایت این شرکت انتخاب می‌شود بتواند علاوه بر اینکه روند رو به رشد فعلی را حفظ کند شتاب بیشتری به پیشرفت شرکت بدهد که در نهایت به دلایل متعددی که وجود دارد به این جمع بندی رسیدیم که آقای مهندس نوروزی عهده دار این مسئولیت شوند.
 
فن‌آوا کارت هفتاد و دومین شرکت پرداخت جهان
 
شرکت فن‌آوا کارت به عنوان هفتاد و دومین شرکت برتر پرداخت جهان شناخته شد. نیلسون ریپورت (Nilson Report) به‌عنوان نشریه معتبر و تخصصی بین‌المللی پرداخت الکترونیک در ماه سپتامبر ۲۰۱۸ و در شماره ۱۱۳۹ که آبان ماه 1397 منتشر شد فهرستی از شرکت‌های پذیرنده برتر جهان در سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد.
 
نیلسون‌ریپورت که به ‌صورت تخصصی تحولات و رخدادهای حوزه پرداخت و بانکداری الکترونیک را در سطح جهان بررسی می‌کند، از بین همه آمار، ارقام و نمودارهایی که در شماره آخر خود منتشر کرده است، فهرستی از ۱۵۰ شرکت برتر ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک در جهان ارائه داد که بر اساس آن شرکت فن آوا کارت  در رتبه ۷۲ شرکت‌های پرداخت الکترونیک جهان قرار دارد.
 

ثبت نظر

ارسال