اهدای نشان خلاق به استارتاپ‌های برگزیده شده در ITE 2018

نمایه بانک : از میان 25 استارتاپی که از سوی هیات داوران جشنواره‌های استارتاپی ITE 2018 ، 12 تیم حائز شرایط دریافت نشان خلاق شناخته شده بودند، توانسته‌اند با ارائه مدارک کامل به معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، این نشان را دریافت کنند.
  • پنجشنبه 6 تیر 1398 ساعت 10:47

به گزارش نمایه بانک ،  به نقل از فابا نیوز، هفت استارتاپ فین‌تکی بیمه‌دات‌کام، شارژمان، ویزلاک، هرمس شریف، مانیار، رایامهر امید ایرانیان و دنگی پال، در کنار پنج استارتاپ برتر در حوزه شهر هوشمند، با نام‌های بپرس، ریراتک، الوپارک، زیست اپ و هلثی پل، تا کنون موفق به دریافت این نشان شده‌اند.

 
همزمان با برگزاری ITE 2018 در آبان ماه سال گذشته، دو رویداد ویژه با عناوین «جشنواره بزرگ فین‌تک ایران» و «جشنواره استارتاپی شهرهوشمند»، با حضور 80 تیم فعال در این حوزه، برگزار شد.
 
بر اساس مذاکرات و توافقات صورت گرفته میان مرکز فابا و ستاد فاوا و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، مقرر شده بود که به استارتاپ‌های برگزیده این دو جشنواره، از سوی ستاد مورد اشاره، نشان خلاق تعلق بگیرد.
 
هیات داوران رویدادهای استارتاپی ITE 2018، در مجموع 25 تیم فعال در حوزه فین‌تک و شهر هوشمند را حائز شرایط لازم برای دریافت این نشان تشخیص دادند که سهم هر بخش به ترتیب 15 و 10 تیم بود.
 
مرکز فابا در آبان ماه سال گذشته و پس از اتمام نمایشگاه تراکنش ایران، اسامی این تیم‌ها را در نامه‌ای رسمی به ستاد فاوا و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، ارائه کرد.
 
به گزارش ستاد خبری نمایشگاه تراکنش ایران، پنجمین  رویداد ITE، 28 تا 30 آبان ماه سال 1398، در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود. همانند دوره‌های پیشین، دو رویداد ویژه با عناوین «جشنواره بزرگ فین‌تک ایران» و «جشنواره استارتاپی شهر هوشمند»، میزبان فعالان این حوزه‌هاست. جزییات برنامه‌های جانبی ITE 2019، از طریق همین سایت اعلام می‌شود.  

ثبت نظر

ارسال