حضور بانک ملت در چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران

نمایه بانک : بانک ملت با تکیه ‌بر 38 سال تجربه خود در زمینه بانکداری و با توسعه قابلیت‌ها و توانمندی‌های حرفه‌ای خود توانسته است، آغازگر راهی جدید در حوزه بانکداری نوین در کشور باشد.
  • دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 16:51
به گزارش نمایه بانک ،  به نقل از ستاد برگزاری نمایشگاه تراکنش ، در این راستا و به‌منظور پاسخگویی هر چه ‌بهتر به نیازهای مالی و بانکی مشتریان و پیاده‌سازی مفهوم واقعی مشتری‌محوری، بانک ملت اقدام به بخش‌بندی مشتریان خود به گروه مشتریان شرکتی، تجاری و شخصی کرده است.
 
در این شیوه از بانکداری علاوه بر ارائه خدمات و محصولات معمول بانکی، خدماتی غیر بانکی نظیر مدیریت ریسک، مدیریت نقدینگی، بیمه، واسپاری، صرافی و روش‌های دیگر تأمین مالی و خدمات مشاوره‌ای نیز به مشتریان ارائه می‌شود.
 
به‌طور کلی در این نوع بانکداری، اهداف مختلفی تحقق می‌یابد که از جمله عبارتند از: ارائه خدمات کامل و متنوع بانکی باهدف ارزش‌آفرینی بیشتر برای گروه‌های مشتریان، افزایش سرعت، دقت و کیفیت در ارائه خدمات موردنیاز مشتریان و کمک به کسب‌وکارها برای افزایش بازدهی.
 
همچنین بهبود ارتباط‌های کاری سازنده و یادگیرنده، انجام مشاوره‌های تخصصی در حوزه‌های سرمایه‌گذاری، بیمه، واسپاری، مالیاتی، حقوقی و صرافی، فراهم کردن امکان ارائه خدمات تخصصی و اختصاصی به هریک از مشتریان و بهینه‌سازی ترکیب دارایی‌ها و بدهی‌های مشتریان به‌منظور مدیریت ریسک، دیگر اهدافی هستند که در این روش عملی می‌شوند.
 
علاوه بر این، بانک ملت به‌منظور آسایش و راحتی مشتریان و نیز افزایش رضایتمندی آنها، اقدام به توسعه تخصصی و همه‌جانبه زیرساخت‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک کرده است.
 
از جمله این خدمات می‌توان به سامانه‌های مبتنی بر وب اشاره کرد که شامل بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی، بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی صاحب کسب‌وکار، بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی و سامانه مدیریت حساب (محب)، سامانه تسهیلات اینترنتی ملت (تام)، بازار سرویس‌های تبادل الکترونیک ملت (بستام)، پیگیری تراکنش‌های ناموفق (سیام)، جمع‌سپاری مالی و سامانه صندوق وانیک ملت می‌شود.
 
سامانه‌های مبتنی بر تلفن و تلفن همراه بخش دیگری از خدمات بانک ملت هستند که عبارتند از سامانه همراه بانک ملت، سامانه همراه پلاس ملت، کیف پول الکترونیک، سامانه پرداخت از نزدیک (سپان)، تلفن‌بانک، پیام‌رسان ملت، کد بانک و پیامک بانک.
 
سایر خدمات الکترونیک این بانک شامل پایانه‌های خودپرداز (ATM)، پایانه‌های بانکی غیر نقد (Cashless ATM)، پایانه‌های فروشگاهی(POS)، درگاه پرداخت الکترونیک ملت (VPOS)، پایانه‌ پرداخت بهای سوخت، پایانه سفارش‌دهی ویژه، باشگاه مشتریان بانک ملت، نما چک، امضاء الکترونیک، انواع کارت‌بانکی و صراف الکترونیک.
 
بانک ملت حضوری پررنگ در ITE 2018 خواهد داشت.
 
چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران، به همت مرکز فابا،  22 تا 24 آبان سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

ثبت نظر

ارسال