دومین همایش ملی تامین مالی و سرمایه‌گذاری برای مدیران آغاز به کار کرد

نمایه بانک : "سرمایه‌گذاری" و "تامین مالی"، همواره از دغدغه های اصلی مدیران، کارآفرینان، بازرگانان، صاحبان کسب‌ و کارها و فعالان اقتصادی بوده است. توانایی «تامین مناسب منابع مالی» و «سرمایه‌گذاری هوشمندانه»، یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ جایگاه و قدرتمندی اشخاص، کسب‌وکارها و سازمان‌ها است. و این امر نیاز به دانش و آگاهی مالی و شناخت شرایط و شناخت از نحوه عملکرد درست و متناسب در سرمایه گذاری و جذب سرمایه با هر زمان و دوره ای را خواهد داشت.
  • چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت 11:28

خبرنگار: نازیلا محمدی

به گزارش نمایه بانک ، در سال‌های اخیر به دلیل وجود نوسانات مالی گوناگون و تشدید تحریم‌های ظالمانه علیه کشور، بی‌ثباتی برخی سیاست‌ها و هیجانی‌شدن بازارها، موضوعات تامین مالی و سرمایه‌گذاری پیچیده‌تر شده و بسیاری از سرمایه‌گذاران، صاحبان کسب‌ وکارها و فعالان اقتصادی را دچار ابهام کرده است.

«دومین همایش ملی تامین مالی و سرمایه‌ گذاری برای مدیران» تلاشی برای گردهم‌ آوردن مطلع‌ترین صاحب‌نظران جهت بررسی و تحلیل چشم‌انداز سال 98 و ارائه راهکارهای عملی براساس محورهای زیر است: آشنایی با شیوه‌های به دست آوردن اطلاعات صحیح مالی و سرمایه‌گذاری ارائه چشم‌اندازی از وضعیت اقتصادی و اقتصاد سیاسی دریافت آخرین تحلیل‌ها از وضعیت بازارهای مالی و معرفی الزامات هریک از گزینه‌های سرمایه‌گذاری در سال 98 ، تحلیل میزان جذابیت گزینه‌های رایج سرمایه‌گذاری از قبیل ملک، سهام و صندوق‌های مختلف در سال 98، معرفی برخی فرصت‌ها و تجربیات سرمایه‌گذاری و تامین مالی در صنایع نوآور و استارت‌آپها ، بررسی واقع‌بینانه از امکان‌های تامین مالی داخلی و خارجی در سال 98 ، بررسی تجربیاتی از امکان حل مسئله بازرگانی خارجی در شرایط تحریم .
دومین همایش ملی تامین مالی و سرمایه‌گذاری در روز چهارشنبه یکم اسفند 97 با همکاری «کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران» و «موسسه توسعه مدیریت و فن معنا» در سالن همایش وزارت نیرو برگزار می‌شود.

مدیران ارشد و کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و مدیران پروژه و استارتاپ‌ها از مخاطبان اصلی این همایش به‌شمار می‌روند. این همایش با حضور جمع زیادی از فعالان حوزه اقتصادی و بازار سرمایه در حال برگزاری است. 

گفتنی است زمان این همایش از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر روز چهارشنبه ۱ اسفند ۹۷ در سالن همایش وزارت نیرو است. 


ثبت نظر

ارسال