وزیر اقتصاد: برای تسهیل سرمایه‌گذاری و رونق تولید فرصت درنگ نیست

نمایه بانک : وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه امروز راهی جز سرعت عمل با دقت نداریم خاطر نشان کرد: نباید قوانین و مقررات نادیده گرفته شود تا سبب دور زدن قانون و سواستفاده برخی افراد شویم.
  • جمعه 5 بهمن 1397 ساعت 21:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از ایسنا ، فرهاد دژپسند در جلسه کارگروه رفع موانع تولید در گمرک شهید رجایی افزود: برگزاری کارگروه ملی رفع موانع تولید در استان هرمزگان مثمرثمر بوده و به طور حتم تصمیمات موثری داشته است.

وی با بیان اینکه برای تسهیل سرمایه‌ گذاری و رونق تولید فرصت درنگ نیست تصریح کرد: دیر شده و باید با تمام قوا تمامی دستگاه‌های اجرایی ورود کرده و مانع از آسیب جدی سرمایه‌گذاری و تولید شود.

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه امروز راهی جز سرعت عمل با دقت نداریم، خاطرنشان کرد: نباید قوانین و مقررات نادیده گرفته شود تا سبب دور زدن قانون و سواستفاده برخی افراد شویم.

دژپسند ادامه داد: سلامت یکی از ارکان مهم اجرایی در گمرک و نظام مالی کشور است و نباید فدای سرعت شود.

وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان قابلیت‌های ویژه‌ای برای بازوی مهم توسعه کشور دارد و اهرم بزرگی برای ارتقا کشورمان است، عنوان کرد: استاندار هرمزگان همواره لباس اقتصادی به تن دارد و می‌تواند هرمزگان را به جایگاهی برساند که خیلی‌ها آرزوی رسیدن به آن را دارند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه رتبه هرمزگان در جذب سرمایه گذاری خارجی قابل قبول نیست تصریح کرد: باید اراده و عزم آهنین داشته باشیم تا بتوانیم به سرمنزل مقصود برسیم.

وی با اشاره به اینکه دارایی‌های دولت در هرمزگان چشمگیر است اضافه کرد: قابلیت‌های هرمزگان جز استان‌های نادر کشور است و حضور استاندار اقتصادی در هرمزگان بارقه‌های امید را افزایش داده است.

دژپسند با بیان اینکه نباید قانون را کنار بگذاریم اظهار کرد: نمی‌توان از بدهکاران مالیاتی به راحتی عبور کرد و در صورت سوءاستفاده همگی از دولت شاکی می‌شوند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه هیچ زمان به خود اجازه نمی‌دهم برای روان کاری تولید کنندگان درنگ کنیم، خاطرنشان کرد: باید دستگاه‌های اجرایی از توان و قابلیت‌های استانداران بهره گرفته شود تا مانع از ایجاد مشکل شویم و شاهد سبب رونق تولید، مقابله با فساد و اجرای قانون باشیم.

 


ثبت نظر

ارسال