طوفانی با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت در تهران ؛ یک کشته و ده‌ ها مصدوم

نمایه بانک : طوفانی با سرعت هشتاد کیلومتر بر ساعت تهران را درنوردید. طبق اعلام سازمان هواشناسی این طوفان که از فرودگاه امام خمینی به سمت غرب تهران حرکت کرد، تاکنون یک کشته و بیش از ۵۰ نفر مصدوم برجای گذاشته است.
  • پنجشنبه 10 خرداد 1397 ساعت 1:9

به گزارش نمایه بانک ، طوفانی با سرعت هشتاد کیلومتر بر ساعت تهران را درنوردید. طبق اعلام سازمان هواشناسی این طوفان که از فرودگاه امام خمینی به سمت غرب تهران حرکت کرد، تاکنون یک کشته و بیش از ۵۰ نفر مصدوم برجای گذاشته است.

طوفان کم‌سابقه گرد و غبار کلیه شهرستان‌های استان تهران را درنوردیده است. طوفان و باران در شهرستان ری، رباط کریم و حوالی فرودگاه امام خمینی شدید و همراه با خاک و رگبار پراکنده بود.این طوفان تهران، ملارد، شهریار، قدس، ورامین، پیشوا، پاکدشت و قرچک را فرا گرفت.

سخنگوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اعلام آماده باش به دستگاه های امدادی و خدماتی به شهروندان توصیه کرد که از تردد غیرضروری در سطح معابر شهر تهران پرهیز کنند و چنانچه که در خیابان ها و معابر حضور دارند از توقف در کنار ساختمان های قدیمی و درختان کهنسال و همچنین داربست‌ها و اجسامی که احتمال سقوط آنها وجود دارد پرهیز کنند. احمد صادقی از کشته شدن یک نفر در خیابان شهید رجایی منطقه ۱۶ بر اثر ریزش دیوار خبر داد. 


ثبت نظر

ارسال