محدودیت‌های ترافیکی محور کرج - چالوس اعلام شد

نمایه بانک : رئیس پلیس راه استان البرز محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی هفته در محور کرج - چالوس را اعلام کرد.
  • پنجشنبه 25 شهریور 1395 ساعت 23:33

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از مهر ، سرهنگ رضا اکبری ضمن اعلام محدودیت های ترافیکی در محور کرج - چالوس، اظهار کرد: تردد خودروها از ساعت ۱۵ روز جمعه بیست و پنجم شهریورماه تا ساعت ۱ بامداد شنبه بیست و ششم شهریور از کرج به سمت مرزن آباد (جنوب به شمال) یکطرفه می شود.

وی در ادامه اضافه کرد: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محور کرج - چالوس تردد خودروها از ساعت ۱۸ روز جمعه بیست و پنجم شهریورماه تا ساعت یک بامداد شنبه بیست و ششم شهریورماه از مرزن آباد به سمت کرج (شمال به جنوب) ممنوع می شود.

رئیس پلیس راه استان البرز تردد موتور سیکلت را از روز گذشته ساعت ۱۲ تا ساعت ۶ روز شنبه بیست و ششم شهریورماه از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع اعلام کرد.

سرهنگ اکبری دلیل اعمال محدودیت های ترافیکی را تخلیه بار ترافیکی اعلام کرد و گفت: در زمان اعمال محدودیت های ترافیکی تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان البرز  از همه رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی البرز به ویژه محور کوهستانی چالوس را دارند خواست؛ با حفظ آرامش و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز هر گونه حادثه جلوگیری کرده و سفری ایمن را برای خود و خانواده رقم بزنند.


ثبت نظر

ارسال