رضایتمندی عمومی از نمایشگاه های کتاب استانی با حمایت های بانک شهر

نمایه بانک : شهردار کلان شهر اصفهان با اشاره به اقدامات بانک شهر در حمایت از برگزاری نمایشگاه های کتاب استانی گفت: این نمایشگاه ها محلی برای ارج نهادن به فرهنگ و هنر محسوب می شود و حضور بانک شهر در حوزه فرهنگی و توجه به مسئولیت اجتماعی، بسیار حائز اهمیت است.
  • سه شنبه 13 آذر 1397 ساعت 14:7
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، قدرت الله نوروزی با بیان این مطلب اظهار کرد: فراهم کردن زمینه های مناسب برای حضور علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی از طریق توزیع بن کارت های یارانه ای خرید کتاب با عاملیت بانک شهر فرصت مطلوبی برای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه است.
وی با بیان این که بانک شهر عملکرد بسیار مطلوبی در توزیع بن کارت های یارانه ای خرید کتاب نمایشگاه های مراکز استان ها و به خصوص نمایشگاه کتاب اصفهان ایفا کرده است، خاطر نشان کرد: خدمات مطلوب این بانک، زمینه رضایتمندی عمومی از برگزاری نمایشگاه های کتاب و همچنین بهبود عملکرد مدیریت شهری از این رویداد فرهنگی را فراهم کرده است.
شهردار کلان شهر اصفهان افزود: استفاده عادلانه و برابر از فرصت تخفیف های طلایی نمایشگاه کتاب، از مزایای توزیع بن کارت های الکترونیکی و یارانه ای خرید کتاب از سوی بانک شهر محسوب می شود که افزایش استقبال از این نمایشگاه ها را نیز به همراه داشته است.

ثبت نظر

ارسال