اطلاعیه مشترک شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی/

اطلاعیه در مورد اجرای قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی کشور

نمایه بانک : پس از ابلاغ قانون «تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی»، مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام در تاریخ ۰۸/۱۰/۱۳۹۸، توسط ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، دستورالعمل اجرایی این قانون نیز از سوی بانک مرکزی ج.ا.ایران، تهیه و جهت اجرا به شبکه بانکی کشور، ابلاغ شد.
  • پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت 4:58
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، پس از ابلاغ قانون «تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی»، مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام در تاریخ ۰۸/۱۰/۱۳۹۸، توسط ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، دستورالعمل اجرایی این قانون نیز از سوی بانک مرکزی ج.ا.ایران، تهیه و جهت اجرا به شبکه بانکی کشور، ابلاغ شد.
 
 
بر همین اساس از تمامی تسهیلات‌ گیرندگان مشمول مصوبه پیش‌گفته، دعوت می‌کند جهت بهره‌مندی از مزایای قانونی پیش‌بینی‌شده در خصوص تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی، به شعب تسهیلات‌دهنده بانک‌ها و مؤسسات اعتباری ذی‌ربط، مراجعه و نسبت به ارائه درخواست خود، اقدام نمایند.
 
 
یادآور می‌شود متقاضیان ارائه این درخواست، فقط تا پایان سال ۱۳۹۸، مهلت دارند و شعب تسهیلات‌دهنده تمام بانک‌ها و مؤسسات اعتباری نیز موظف‌اند در این بازه‌زمانی قانونی، نسبت به پذیرش درخواست متقاضیان مشمول، اقدام کنند.
 
 
این گروه از مشتریان بانک آینده نیز می‌توانند با مراجعه به /facility/ba۲۴.ir  فرم لازم را تکمیل و مراحل مقرر را برای دریافت هرکدام از این دو خدمت ویژه بپیمایند.
 

ثبت نظر

ارسال