زائر اربعینم کجاست؟

ایجاد قابلیت جدید در سامانه اعلام وضعیت زائران اربعین حسینی (ع)

نمایه بانک : اپلیکیشن «بله» قابلیت جدیدی در سامانه اعلام وضعیت زائران اربعین حسینی (ع) برای مشاهده وضعیت زائر فراهم کرده است.
  • سه شنبه 23 مهر 1398 ساعت 17:45

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بر این اساس پس از اینکه زائر وضعیت خود را در سامانه اعلام وضعیت ثبت کرد، در یک بازو (بات) این امکان برایش ایجاد می شود که در یک کانال، پیام‌ها و موقعیت مکانی اش را ثبت کند. زائر می تواند لینک کانال خود را برای افراد مد نظر ارسال کرده و آنها را در جریان موقعیت مکانی و پیامهایش قرار بدهد.

 

با کانال ارتباطی ایجاد شده در این سامانه و محتویات ارایه شده آن توسط زائر در واقع فضایی برای ثبت و مرور خاطرات این سفر معنوی نیز برای کاربر فراهم می شود.

 

سامانه اعلام وضعیت زائران اربعین از طریق سرویس USSD ستاره 500 مربع راه‌اندازی شده و  بدون نیاز به خرید سیم کارت عراقی و اینترنت و همچنین از طریق سیم‌کارت‌ ایرانی (اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل)، امکان اعلام آخرین وضعیت مکانی و ارتباطی زائر را در ایران و کشور عراق فراهم کرده است.

 

زائران برای استفاده از این سامانه کافیست آخرین نسخه "اپلیکیشن بله" را از بازارهای معتبر (کافه بازار، گوگل پلی، سیبچه و آی‌اپس) نصب یا به‌روزرسانی کنند.


ثبت نظر

ارسال