30 هزار طرح اشتغال‌زایی برای ۸۴ هزار متقاضی اجرایی شد/

آیین تقدیر و اهدای جایزه یکی دیگر از برندگان طرح کیان پارسیان برگزار شد

نمایه بانک : طی مراسمی با حضورمریم وحیدنیا، مدیرروابط عمومی بانک پارسیان، جایزه 500 میلیون ریالی کمک هزینه خرید خودرو طرح کیان پارسیان روز یکشنبه 7 مهرماه در محل شعبه ساوه این بانک، به علیرضا ترابی، یکی دیگر از 10 برنده این طرح اهدا شد.
  • پنجشنبه 11 مهر 1398 ساعت 12:0
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، علیرضا ترابی، برنده جایزه 500 میلیون ریالی طرح کیان پارسیان است. وی تعمیرگاه خودرو دارد و مدت 8 سال است که مشتری بانک پارسیان شعبه ساوه می باشد و در این بانک حساب دارد.
 
وی با مطلوب ارزیابی کردن طرح کیان پارسیان گفت : جایزه بانک پارسیان برایم بسیار ارزشمند است. علیرضا ترابی، ضمن اطلاع از طرح های جدید بانک پارسیان تحت عنوان" نوید و پژواک" گفت : مبلغ جایزه خود را در این بانک سپرده گذاری می کنم تا بتوانم از مزایا و تسهیلات این طرح ها استفاده نمایم.
 
علیرضا ترابی، با اعلام رضایت از عملکرد بانک پارسیان، افزود : بانک پارسیان خدمات متنوع و طرح های بهتری نسبت به بانک های دیگر دارد و مشتری مداری در این بانک سرآمد است.
 
وی در پایان گفت : بعد از برنده شدن با تبلیغ بانک پارسیان چند مشتری را به این بانک معرفی کردم . این کمترین کار برای جبران محبت بانک پارسیان است.حالا نسبت به این بانک احساس مسئولیت بیشتری می کنم. گفتنی است ؛ طرح کیان پارسیان با هدف تشویق پذیرندگان دستگاه کارت خوان متصل به حساب پارسیان اجرا شده و هدف آن تشویق پذیرندگان به گشایش حساب و اهدای هدایا به افرادی که در این بانک حساب فعال دارند می باشد.
 
مراسم قرعه کشی مرحله دوم طرح کیان پارسیان برای معرفی 10 برنده کمک هزینه خرید خودرو تولید داخلی دوم شهریورماه 98 برگزار شد و برندگان خوش شانس از شهرستان های اهواز، مشهد،خرم آباد ، زابل، ساوه و 5 نفر از تهران هدایای خود را دریافت خواهند کرد. نخستین مرحله قرعه کشی طرح کیان بانک پارسیان نیز دوم بهمن ماه 97 برگزار و برنده جایزه بزرگ 3میلیارد ریالی کمک هزینه خرید واحد مسکونی معرفی و طی مراسمی جایزه خود را دریافت کرد.
 
 

30 هزار طرح اشتغال‌زایی برای ۸۴ هزار متقاضی اجرایی شد

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، بر اساس تفاهم نامه سه جانبه منعقده میان بنیاد برکت، بانک پارسیان و صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان که به امضای کورش پرویزیان، سعید جعفری و محمدرضا فقیری رسیده بود، 30 هزار طرح اشتغال‌زایی در 25 استان و 150 شهرستان اجرایی و امکان ایجاد شغل برای 84 هزار متقاضی به شکل مستقیم و غیرمستقیم فراهم شد.

 
نقاط هدف این طرح مناطق محروم روستایی و سیل‌زده است و افراد واجد شرایط از طریق شبکه‌ی تسهیل‌گران بنیاد برکت به شعب بانک پارسیان معرفی می شوند.
بر اساس این طرح ،30 هزار طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور معرفی‌شده از سوی بنیاد برکت در قالب کسب‌وکارهای خرد و خانگی و در رسته‌های شغلی مانند صنایع دستی، گلیم‌بافی، پارچه‌بافی، سوزن‌دوزی و قالی‌بافی و ...برای افراد جویای کار در روستاها، مناطق محروم، کم‌تر توسعه‌یافته، مرزی و سیل‌زده به بهره‌برداری رسید.
 

ثبت نظر

ارسال