سیمرغ تجارت به جمع شرکت‌های دانش‌بنیان پیوست

نمایه بانک : شرکت سامانه های یکپارچه سیمرغ تجارت پس از بررسی ۳ ماهه کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان به‌عنوان شرکت دانش‌بنیان معرفی شد.
  • یکشنبه 28 مهر 1398 ساعت 0:54

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، شرکت سامانه های یکپارچه سیمرغ تجارت که در زمینه ارائه راهکارهای نوین بانکی با تمرکز بر پرداخت خرد الکترونیکی فعالیت می کند، پس از بررسی ۳ ماهه کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان توانست به‌عنوان شرکت دانش‌بنیان معرفی شود.

این شرکت که به عنوان یکی از شرکت های گروه مالی بانک تجارت مطرح است، در حوزه کیف پول الکترونیک ، کارت های هوشمند و اپلیکیشن های موبایلی (ست)، همچنین خدمات کارت های مغناطیسی از جمله صدور کارت های هدیه، بن کارت و توریست کارت و خدمات نوین پرداخت الکترونیک از جمله سامانه هوشمند پرداخت کرایه و سامانه ناوبری و پایانه‌های چندمنظوره فروشگاهی فعالیت دارد.

به موجب آیین نامه تشخیص شرکت ها و موسسات دانش بنیان، شرکت های دانش بنیان به منظور افزایش علم و ثروت ، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری و تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه (شامل طراحی و تولید کالا و خدمات) در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان (به ویژه در تولید نرم افزارهای مربوط) تشکیل می شوند.


ثبت نظر

ارسال