تقدیر انجمن بهره‌وری از نقش حمایتی بیمه تجارت‌نو

نمایه بانک : در نشست هیئت مدیره انجمن بهره‌ وری با مدیرعامل و هیات مدیره شرکت بیمه تجارت‌ نو، اهداف این انجمن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
  • شنبه 4 مرداد 1399 ساعت 22:6

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو ، در این دیدار با اشاره به اینکه‌ بهره‌وری دارای ماهیت سیالی بوده و نقطه ایست ندارد، بر پویایی و توسعه مستمر آن در کلیه امورتاکید شد.

در این خصوص مقرر گشت طبق تفاهم نامه‌ای، تجارب و دستاوردهای انجمن بهره‌وری با هدف بهره‌مندی هرچه بیشتر از ایده‌های‌نو، در اختیار تیم مدیریتی تجارت‌نو قرارگیرد.

گفتنی است؛ به پاس حمایت بیمه تجارت‌نو از فعالیت‌های انجمن بهره‌وری و همچنین توجه ویژه به این مهم در اداره امور شرکت، مدیرعامل این تشکل با اهدا لوح سپاس نشان بلورین، مراتب قدردانی مجموعه متبوع خود را از این اقدامات اعلام داشت.

در متن لوح سپاس نشان بلورین بهره‌وری خطاب به بیمه تجارت‌نو آمده است؛

“عزم و همت والای شما در حمایت از حرکت توسعه و بهره‌وری با اعلام آمادگی در پذیرش ایفای نقش به عنوان حامی ویژه انجمن بهره وری ایران موجب امتنان و شایسته سپاس است. امید است این اقدام، سرآغاز توجه بیشتر به ارتقای بهره‌وری در آن شرکت و توسعه و ترویج بهره وری در سطح ملی و در رشد اقتصادی شود”.


ثبت نظر

ارسال