حضور نمایندگان خانواده تجارت‌نو در مراسم روز بیمه

نمایه بانک : مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران تجارت‌نو، امروز 13 آذر در مراسم گرامیداشت روز بیمه به میزبانی بیمه مرکزی، حضور یافتند.
  • چهارشنبه 13 آذر 1398 ساعت 14:26

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو ، در این گردهمایی که تحت عنوان بیست و ششمین همایش بیمه و توسعه با موضوع ” افزایش ضریب نفوذ بیمه؛ چالش ها و راهکارها ” برگزار شد، برخی از سیاست گذاران، مدیران عامل و فعالان صنعت بیمه نقطه نظرات خود را درخصوص دستاوردها، مشکلات و نیازهای صنعت بیمه مطرح کرده و برای ارتقای هرچه بیشتر این صنعت راهکارهایی را ارائه داشتند.

فرصتی برای چالش‌ها    

بنابر این گزارش؛ نیما نوراللهی مدیرعامل تجارت‌نو به عنوان یکی ازصاحب نظران صنعت بیمه، درپنل تخصصی” شبکه فروش و چالش‌های آن درتوسعه و ضریب نفوذ بیمه؛ نمایندگان و کارگزاران “به بررسی چالش‌های شبکه فروش پرداخت.

گفتنی است؛ رئیس جمهور نیز با شرکت در بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه ضمن تبریک به فعالان این عرصه، تاکید کرد؛ کار بیمه و عملکرد این صنعت باید به گونه ای باشد که مردم احساس آرامش کنند.

حسن روحانی امروز درحالی مهمان بیمه‌ای ها بود که طی ۲۶ سال اخیر، هیچ یک از رؤسای جمهور  وقت در مراسم روز بیمه حضور نیافتند.


ثبت نظر

ارسال